Smask nyforelsket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Babylil

Hej piger

Hvordan oplever I jeres forhold, nu hvor I er gravide?

Jeg blomstrer af kærlighed og sommerfugle i maven

Elsker min mand så højt at det slet ikke kan beskrives, han er verdens dejligste mand og jeg er verdens heldigste kvinde, at jeg er blevet velsignet med ham. Jeg savner ham og tænker på ham hvert sekund, når vi ikke er sammen. Når vi er sammen, smelter vi sammen i vores egen lille verden.. Sådan har jeg altid haft det med ham.

I supermarkedet i dag kom der en 80 årig kvinde hen til min mand og jeg. Hun sagde, at det var skønt at se, hvor nyforelskede vi er og at min mand tager sig så godt af sin højgravide kæreste.. Gnisterne flyver rundt mellem os Hun sagde også, at jeg var så smuk og ville få rigtig smukke børn. Så ønskede hun os al held og lykke.

Jeg blev rørt til tårer, bare der var flere som hende, der gjorde andre mennesker glade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MisMille

Jeg er helt nyforelsket i min mand   synes vi er mere tætte og kærlige overfor hinanden   

Skrev også dette for nogle dage siden:  https://www.baby.dk/debat/146575pi1/parforhold/nyforelsket-i-min-mand-3-3-3.aspx#GoToMessage

Tror lidt det også er den opmærksomhed og nærvær man få  Det er bare dejligt..!!

Anmeld

24. november 2011

Babylil

MisMille skriver:

Jeg er helt nyforelsket i min mand   synes vi er mere tætte og kærlige overfor hinanden   

Skrev også dette for nogle dage siden:  https://www.baby.dk/debat/146575pi1/parforhold/nyforelsket-i-min-mand-3-3-3.aspx#GoToMessage

Tror lidt det også er den opmærksomhed og nærvær man få  Det er bare dejligt..!!

Ihh hvor er det bare dejligt at høre Det er den dejligste følelse at være helt nyforelsket

Anmeld

25. november 2011

MisMille

og ilm  Man skal virkelig nyde det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.