Nyforelsket i min mand <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. november 2011

MisMille

Min mand er simpelthen for morsom  Fik anbefalet 2 bøger, How To Have A Smarter Baby og The Happiest Baby On The Block..

Altså nu har jeg haft forskellige baby/graviditetsbøger liggende, men ikke noget der har interesseret ham..

Men så fik han øje på How to have a smarter baby  og kan ikke få den fra ham igen.. Nu fortæller han om alt, det vi skal gøre for at stimulere og hjælpe med babyens udvikling i maven, om alle de forskellige undersøgelser og statistikker..

Synes faktisk han er lidt sød  Er helt nyforelsket i ham igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Dansker I Holland

18. november 2011

Miss Juul

Det er da super dejligt at han er så engageret

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

åh hvor er det dejligt at læse sådan noget.

Anmeld

18. november 2011

foto på lærred

Min mand er simpelthen for morsom  Fik anbefalet 2 bøger, How To Have A Smarter Baby og The Happiest Baby On The Block..

Altså nu har jeg haft forskellige baby/graviditetsbøger liggende, men ikke noget der har interesseret ham..

Men så fik han øje på How to have a smarter baby  og kan ikke få den fra ham igen.. Nu fortæller han om alt, det vi skal gøre for at stimulere og hjælpe med babyens udvikling i maven, om alle de forskellige undersøgelser og statistikker..

Tillykke med din "nye"- kærlige mand, og held og lykke med resten af graviditeten.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred

Anmeld

18. november 2011

MaybeBaby

MisMille skriver:

Fantastisk! Og så må du hellere lige for en god ordens skyld skrive forfatterens navn ø, så vi også kan få klogere børn

Anmeld

18. november 2011

mkb123

god weekend til dig og din "nye" mand 

Anmeld

18. november 2011

twinboys

19. november 2011

MisMille

foto på lærred skriver:

Tillykke med din "nye"- kærlige mand, og held og lykke med resten af graviditeten.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred

Tak 

Anmeld

19. november 2011

MisMille

MaybeBaby skriver:

Fantastisk! Og så må du hellere lige for en god ordens skyld skrive forfatterens navn ø, så vi også kan få klogere børn

Hehe ja  Det er en Dr. Susan Ludington-Hoe sammen med Susan K. Golant 

The Happiest Baby om the Block er Skrevet af Harvey Karp, den er åbenbart en meget populær bog i England 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.