HVOR MANGE PASSEDE DEN KINESISKE KALENDER PÅ DA I VENTEDE JER? .. jeg ønsker mig brændende en dreng da jeg har en pige og vil gerne ha et af hvert, og den siger at jeg får en dreng hvis der er gevindst i januar eller februar måned, er der hold i den kalender ????

Det er hokus-pokus!
Vidste du f.eks., at før du kan finde ud af, hvilket køn kalenderen gætter på, er du nødt til at konvertere undfangelsesdatoen til kinesisk tidsregning. Du kan altså ikke bare sige at fordi undfangelsen er sket i marts, så er det 3. måned. Den kinesiske månekalender indeholder 28 dage pr. cyklus og derfor forskudt i forhold til vores gregorianske kalender.
Hvis du tæller dreng-/pige-gættene op i én af udgaverne af den kinesiske kalender, så får du følgende:
172 gæt på piger. 
164 gæt på drenge.
Jeg er ked af at ødelægge det for dig, men statistikker har beregnet (ikke gættet), at der fødes 51,2% drenge og 48,8% piger om året - hvordan hænger det sammen med den kinesiske kalender??
91% af alle gravide 21-årige skulle føde piger?? Du kan godt selv høre, at det ikke hænger sammen, ikke?
For slet ikke at snakke om, at der findes mindst 2 udgaver af den kinesiske kalender - en stor procentdel af dreng-/pige-gættene er modsat-rettede?
Tilføjelse: Glemte det vigtigste - nu er det jo manden, der bestemmer kønnet, så hvad skulle moderens alder have at sige?
Købe en skanning i stedet...

Anmeld