Kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

HVOR MANGE PASSEDE DEN KINESISKE KALENDER PÅ DA I  VENTEDE JER? .. jeg ønsker mig brændende en dreng da jeg har en pige og vil gerne ha et af hvert, og den siger at jeg får en dreng hvis der er gevindst i januar eller februar måned, er der hold i den kalender ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Maja88

min passede

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

min passede

Anmeld

24. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

HVOR MANGE PASSEDE DEN KINESISKE KALENDER PÅ DA I  VENTEDE JER? .. jeg ønsker mig brændende en dreng da jeg har en pige og vil gerne ha et af hvert, og den siger at jeg får en dreng hvis der er gevindst i januar eller februar måned, er der hold i den kalender ????

for mig passede den, jeg fik en pige og det sagde den jeg også gjorder ..

Anmeld

24. november 2011

GønskE

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtig, for har bare indskrevet min alder når jeg føder og at jeg blev gravid i oktober,, men ved ikke om det rigtigt den siger i hvert fald en dreng, Og jeg har altid sagt, at jeg ville få en pige først.. Og er lidt overtroisk på det Punkt, også fordi mine horoskoper altid passer til mig, så nu jeg endnu mere spændt!  

Anmeld

24. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

her passer den også

Anmeld

24. november 2011

bobbles

Anonym skriver:

den skal man vist ikke stole så meget på, efter den siger den at jeg skulle have 2 drenge, men har altså 2 piger

Anmeld

24. november 2011

Mor-til-asta-09

min passer også.. 1 stk pige

Anmeld

24. november 2011

chael

Anonym skriver:

Den holder ikke der vil altid være nogen den passer på andre ikke.

Ifølge den skulle jeg have haft 3 piger. Men har altså en skøn pige og 2 skønne drenge

*Camilla

Anmeld

24. november 2011

S.Maria

Den har passet på mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.