bøger sælges: Politikens Babysvømning og Julia Lahme hvor lagde jeg babyen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. oktober 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Tenna Cecilie

Isabella_mor skriver:

babysvømning : 130,-

Julia Lahme - Hvor lagde jeg babyen? : 200,-

begge to 300,- excl porto.

Alle babysvømningshold i min omegn er fuldt bokkede... hvis jeg læser babysvømningsbogen, vil jeg så være i stand til at tage i svømmehallen selv med alt hvad det indebærer? Altså fortæller den om teknikker og sådan eller er den mere generel?

Anmeld

28. oktober 2012

Isabella_mor

Tenna Cecilie skriver:

Alle babysvømningshold i min omegn er fuldt bokkede... hvis jeg læser babysvømningsbogen, vil jeg så være i stand til at tage i svømmehallen selv med alt hvad det indebærer? Altså fortæller den om teknikker og sådan eller er den mere generel?

det vil jeg mene, der er nogle gode metoder om hvordan f.eks. at en tur i svømmehallen kan blive en god oplevelse for den lille, og nogle ting man kan sørge for så man har en nogenlunde forståelse for hvad barnet får ud af at være i svømmehallen. teknikker og lege osv.. den er rigtig god vi har aldrig gået til svømning, men det jeg har læst fra bogen har givet os gode værktøjer til at vide hvad vi kunne lave med ham så det blev en god oplevelse for ham alligevel, og han ELSKER vand den dag i dag.. 

Anmeld

28. oktober 2012

Tenna Cecilie

Isabella_mor skriver:

det vil jeg mene, der er nogle gode metoder om hvordan f.eks. at en tur i svømmehallen kan blive en god oplevelse for den lille, og nogle ting man kan sørge for så man har en nogenlunde forståelse for hvad barnet får ud af at være i svømmehallen. teknikker og lege osv.. den er rigtig god vi har aldrig gået til svømning, men det jeg har læst fra bogen har givet os gode værktøjer til at vide hvad vi kunne lave med ham så det blev en god oplevelse for ham alligevel, og han ELSKER vand den dag i dag.. 

Tak for svaret Hvad havde du forestillet dig mht. pris?

Anmeld

28. oktober 2012

Isabella_mor

Tenna Cecilie skriver:

Tak for svaret Hvad havde du forestillet dig mht. pris?

Jeg tænker 100 kr  

Anmeld

28. oktober 2012

Tenna Cecilie

Isabella_mor skriver:

Jeg tænker 100 kr  

http://www.nyeboeger.dk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10001&storeId=11159&categoryId=27971&langId=100&club=12B&newCurrentPage=1&identifier=004-03-03&displayAll=false

Har fundet den til 69kr fra ny på nettet.. så vi skal noget længere ned

Anmeld

28. oktober 2012

Isabella_mor

Tenna Cecilie skriver:

http://www.nyeboeger.dk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10001&storeId=11159&categoryId=27971&langId=100&club=12B&newCurrentPage=1&identifier=004-03-03&displayAll=false

Har fundet den til 69kr fra ny på nettet.. så vi skal noget længere ned

Incl porto. Den bliver ca 40 kroner så kan vi sige 60 for bogen og 40 for forsendelsen  

Anmeld

28. oktober 2012

Tenna Cecilie

Isabella_mor skriver:

Incl porto. Den bliver ca 40 kroner så kan vi sige 60 for bogen og 40 for forsendelsen  

Hej,

Det er simpelthen for tæt på nyprisen så kan det bedre betale sig at købe en ny.. springer over, men held og lykke med salget!

Anmeld

4. november 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

11. november 2012

Isabella_mor

op med loppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.