Folsyre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2011

malliebooh

Hejsa allesammen

Ja, jeg fandt ud af for noget tid siden at det var en en god idé at tage folsyre faktisk så snart man planlagde at blive gravid og indtil man når de 12 uger.. Men men men, jeg kan ikke huske hvor mange mg om dagen der er anbefalet??

Er der nogen andre der kan huske det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

MissTas

MalleH skriver:

Hejsa allesammen

Ja, jeg fandt ud af for noget tid siden at det var en en god idé at tage folsyre faktisk så snart man planlagde at blive gravid og indtil man når de 12 uger.. Men men men, jeg kan ikke huske hvor mange mg om dagen der er anbefalet??

400 mikrogram

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

MissTas skriver:

400 mikrogram

Tak for det

Anmeld

24. november 2011

Giraffen

MalleH skriver:

Hejsa allesammen

jeg mener det står på de enkelte pakker (tror det er 400 my-gram eller hvordan det der tegn nu ser ud)

men på pakkerne står der om du ska ta 1, 2 eller 3 piller

Men tag og gå lidt på jagt ift prisen der er mange penge at spare hvis man lige læser godt efter inden man køber  

Anmeld

24. november 2011

MissTas

MalleH skriver:

Tak for det

det var så lidt ..

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

jeg mener det står på de enkelte pakker (tror det er 400 my-gram eller hvordan det der tegn nu ser ud)

men på pakkerne står der om du ska ta 1, 2 eller 3 piller

Men tag og gå lidt på jagt ift prisen der er mange penge at spare hvis man lige læser godt efter inden man køber  

Ja i kvickly havde de en med 90 tabletter til 49,95 .. Ved ikke om det er billigt?:/ Den hed bare "folsyre". Det var vist én om dagen.

Anmeld

24. november 2011

Giraffen

MalleH skriver:

Ja i kvickly havde de en med 90 tabletter til 49,95 .. Ved ikke om det er billigt?:/ Den hed bare "folsyre". Det var vist én om dagen.

ja det er vist ret go pris nogen steder koster de bare en foooormue

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

Giraffen skriver:

ja det er vist ret go pris nogen steder koster de bare en foooormue

Det tror jeg gerne.. Var nede i Matas i dag for at hente et glas vitaminer.. Den første hun tog frem kostede 490 .- ..puuuh.

Anmeld

24. november 2011

Giraffen

MalleH skriver:

Det tror jeg gerne.. Var nede i Matas i dag for at hente et glas vitaminer.. Den første hun tog frem kostede 490 .- ..puuuh.

eeeej det var da helt voldsomt!
jeg plejer at købe matas' egne gravid-vitaminer de sku være super goe og det er en rigtig go pris  

Anmeld

24. november 2011

malliebooh

Giraffen skriver:

eeeej det var da helt voldsomt!
jeg plejer at købe matas' egne gravid-vitaminer de sku være super goe og det er en rigtig go pris  

Skyndte mig også hurtigt at sige at jeg ledte efter noget billigere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.