Tak til Dot D for hjælp til kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Sikke et godt ordsprog! :-)

Det er vel ikke sådan at du ligger inde med opskriften på toblerone fyldet og hindbær fyldet?? og kan maile den til mig på sar-rob@hotmail.com..... synes det ser så lækkert ud.....

Jeg er slet ikke mester i det her kage noget, og vores lagkager plejer bare at være frugt, flødeskum og creme.. kedeligt...

Her er den gamle tråd https://www.baby.dk/debat/144310pi1/snak-om-kager/hjaelp-til-opskrift-paa-lagkage.aspx Jeg kan også maile det til dig, som du skrev, hvis du hellere vil have det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Det var godt, det er en god kombi i smag 

Godt jeg kunne hjælpe dig.

Du siger bare til en anden gang, hvis det er

Åh, det tilbud vil jeg helt sikkert benytte mig af, tak

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Åh, det tilbud vil jeg helt sikkert benytte mig af, tak

Det var så lidt

Jeg underviste på mit første kagekursus i tirsdags, så er i træning Det var sjovt at prøve, og de ville gerne have et kursus mere, så det var dejligt

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Det var så lidt

Jeg underviste på mit første kagekursus i tirsdags, så er i træning Det var sjovt at prøve, og de ville gerne have et kursus mere, så det var dejligt

Jeg kunne forestille mig, du var god til at undervise på sådan et kursus. Du laver altid så enormt smukke kager og virker som en, der har tålmodighed og kan lide at lære fra dig om dit fag. Så skønt, at de gerne vil komme tilbage

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Jeg kunne forestille mig, du var god til at undervise på sådan et kursus. Du laver altid så enormt smukke kager og virker som en, der har tålmodighed og kan lide at lære fra dig om dit fag. Så skønt, at de gerne vil komme tilbage

Hvor er du sød Jeg ser mig selv som tålmodig, og jeg synes det gik godt. Jeg havde selv den tanke, at det kunne have været bedre, men "kunderne" var meget tilfredse med det, de fik med derfra. Det er jo det vigtigste

Anmeld

24. november 2011

Sara.

PT skriver:

Jeg oprettede en tråd om netop hjælp til fyld, og Dot D var så sød at svare mig. Jeg finder den lige og linker til den. Ok?

Tusind tak :-)

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Hvor er du sød Jeg ser mig selv som tålmodig, og jeg synes det gik godt. Jeg havde selv den tanke, at det kunne have været bedre, men "kunderne" var meget tilfredse med det, de fik med derfra. Det er jo det vigtigste

Så længe kunderne var tilfredse, så har det nok ikke været helt dårligt , og man lærer bedst af erfaring, ikke, så nu ved du måske, hvad du vil gøre anderledes næste gang Jeg ville synes, det kunne være rigtig sjovt, at komme på sådan et kursus men med en snart to små børn, så bliver det nok desværre ikke foreløbigt

Anmeld

24. november 2011

Sara.

PT skriver:

Her er den gamle tråd https://www.baby.dk/debat/144310pi1/snak-om-kager/hjaelp-til-opskrift-paa-lagkage.aspx Jeg kan også maile det til dig, som du skrev, hvis du hellere vil have det?

det er helt fint :-) det er sødy at du lige fandt den til mig

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Så længe kunderne var tilfredse, så har det nok ikke været helt dårligt , og man lærer bedst af erfaring, ikke, så nu ved du måske, hvad du vil gøre anderledes næste gang Jeg ville synes, det kunne være rigtig sjovt, at komme på sådan et kursus men med en snart to små børn, så bliver det nok desværre ikke foreløbigt

Hvor bor du henne af? Der er nogen herinde, der har lokket lidt med mig, så når vi kommer hen i det nye år, så laver vi en STOR kagedag/weekend her i Gassum lidt udenfor Randers. Der vil også være plads til ungerne, hvis ikke de kan "lånes ud" nogle timer

Anmeld

24. november 2011

Sara.

'hvor meget fløde skal piskes i hindbærerne? og hvor mange hindbær?

hvor lang tid tager det at blive koldt?

undskyld spørgsmålene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.