Tak til Dot D for hjælp til kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Tak, Dot D for din fantastiske hjælp med fyld til lagkage for et par uger siden. 

Her er det færdige resultat (og jeg ved godt, den ikke på nogen måde kan sammenlignes med jeres kager, men jeg er stadig lidt stolt af den)

Købte bunde med toblerone creme, hindbær mousse og bananer. Pyntet med sukkersprinkles

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Becks

PT skriver:

Tak, Dot D for din fantastiske hjælp med fyld til lagkage for et par uger siden. 

Her er det færdige resultat (og jeg ved godt, den ikke på nogen måde kan sammenlignes med jeres kager, men jeg er stadig lidt stolt af den)

Købte bunde med toblerone creme, hindbær mousse og bananer. Pyntet med sukkersprinkles

Du kan sagtens være stolt

Den ser lækker ud

Anmeld

24. november 2011

Sara.

PT skriver:

Nøøøøøøøøøøøj hvor ser den lækker ud! Man bliver jo helt lækker sulten...

Er det okay at lave lagkage til dessert på en ganske almindelig torsdag? hmm...

Vi fik faktisk fredags lagkage sidste fredag.. Det bestilte min datter i stedet for disney slik. hehe...

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tutter skriver:

Du kan sagtens være stolt

Den ser lækker ud

Tusinde tak - den smagte også rigtig godt 

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
lærkes_mor skriver:

Nøøøøøøøøøøøj hvor ser den lækker ud! Man bliver jo helt lækker sulten...

Er det okay at lave lagkage til dessert på en ganske almindelig torsdag? hmm...

Vi fik faktisk fredags lagkage sidste fredag.. Det bestilte min datter i stedet for disney slik. hehe...

Tak skal du have.

Husk på det gamle. velkendte ordsprog; 

Lagkage er godt

Lagkage er sundt

Lagkage bør spises året rundt 

Anmeld

24. november 2011

Sara.

PT skriver:

Tak skal du have.

Husk på det gamle. velkendte ordsprog; 

Lagkage er godt

Lagkage er sundt

Lagkage bør spises året rundt 

Sikke et godt ordsprog! :-)

Det er vel ikke sådan at du ligger inde med opskriften på toblerone fyldet og hindbær fyldet?? og kan maile den til mig på sar-rob@hotmail.com..... synes det ser så lækkert ud.....

Jeg er slet ikke mester i det her kage noget, og vores lagkager plejer bare at være frugt, flødeskum og creme.. kedeligt...

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Selv tak skal du have Den ser rigtig lækker ud

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
lærkes_mor skriver:

Sikke et godt ordsprog! :-)

Det er vel ikke sådan at du ligger inde med opskriften på toblerone fyldet og hindbær fyldet?? og kan maile den til mig på sar-rob@hotmail.com..... synes det ser så lækkert ud.....

Jeg er slet ikke mester i det her kage noget, og vores lagkager plejer bare at være frugt, flødeskum og creme.. kedeligt...

Jeg oprettede en tråd om netop hjælp til fyld, og Dot D var så sød at svare mig. Jeg finder den lige og linker til den. Ok?

Anmeld

24. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Selv tak skal du have Den ser rigtig lækker ud

Tak skal du have. Den smagte også rigtig godt, og jeg kunne ikke have gjort det uden dig

Anmeld

24. november 2011

Dot D

PT skriver:

Tak skal du have. Den smagte også rigtig godt, og jeg kunne ikke have gjort det uden dig

Det var godt, det er en god kombi i smag 

Godt jeg kunne hjælpe dig.

Du siger bare til en anden gang, hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.