Hvordan går det hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

TaAsJu

KittyMaMa skriver:

Kan godt forstå du glæder dig til at komme til Dk..

Hvor er hjem for jer? Grønland eller Dk? Blev helt nysgerrig... Og hvordan kommer I til Dk? Må du gerne flyve? Skal du så scannes når du kommer til Dk? He he, en masse spørgsmål du selvfølgelig kun besvare hvis du gider, - synes bare det er lidt spændende!

/Katja, - ha´ en god dag!

Hjem er på Grønland indtil slut 2012 måske midt 2013 hvor vi flytter hjem til Dk igen

Jeg har lægeaklæring på jeg må flyve og jeg ikke er i risiko for og gå i fødsels mere end alle andre gravide er.. Vores læge holder godt øje med mig...

Jeg tror jeg bliver sendt til vægt scanning, for min Jm i dk vil gerne vide hvad hun har med og gøre. det snakkede vi i alt fald om da jeg var der i september. I og med Anna-Sophie vejede 3960 og var 57 cm og hun havde enda tabt sig  Og bebs denne gang også er en lille basse

Spørg du bare løs.. Syntes kun det er hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Frk Mig

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja man kan sidde i meget mærkelige stillinger når man får sådan et spark under ribbene.. av det gør nuller naller..

Vægten ryger rigtig hurtig hvis man ammer.. det vil jeg glæde mig til også

ja det gør bare så skide ondt .. 

Jeg skal desværre ikke amme da jeg har et alt for stort brystparti så jeg kan ikke amme .. Så han ryger på flaske .. 

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

Frk Mig skriver:

ja det gør bare så skide ondt .. 

Jeg skal desværre ikke amme da jeg har et alt for stort brystparti så jeg kan ikke amme .. Så han ryger på flaske .. 

Ja så er der kun en vej og det sund kost og motion og det er bare ikke det man har lyst til når man kun har sovet 5 timer på en dag!!

Anmeld

28. november 2011

Frk Mig

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja så er der kun en vej og det sund kost og motion og det er bare ikke det man har lyst til når man kun har sovet 5 timer på en dag!!

Jeps .. jeg har lagt et motions program til når jeg har født og må begynde at træne .. Så skal der bare kg af .. Jeg vejede i forvejen 16 kg for meget .. så det gjorde ikke sagen bedre ..

Anmeld

28. november 2011

Emmamusen2010

Her er vi rundet uge 30 kun 10 uger tilbage Døjer meget med bækkenløsning og er til akupunktur en gang om ugen. Var til vægtscanning for to uger siden hvor han blev målt til 1400 gram, så han er en stor dreng Elsker når han sparker bare ikke i ribbenene og så er han rigtig strid til at ligge og hoppe så jeg får nogle ordentlige stød i underlivet, men det gør ikke noget når man ved hvad der kommer ud af det Skal til vægtscanning igen i starten af januar, glæder mig sådan til at se ham igen

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

Emmamusen2010 skriver:

Her er vi rundet uge 30 kun 10 uger tilbage Døjer meget med bækkenløsning og er til akupunktur en gang om ugen. Var til vægtscanning for to uger siden hvor han blev målt til 1400 gram, så han er en stor dreng Elsker når han sparker bare ikke i ribbenene og så er han rigtig strid til at ligge og hoppe så jeg får nogle ordentlige stød i underlivet, men det gør ikke noget når man ved hvad der kommer ud af det Skal til vægtscanning igen i starten af januar, glæder mig sådan til at se ham igen

Av av det gør pænt ondt.. hjælper akupunktuerne så? Krydser finger for dig at det gør..

Anmeld

28. november 2011

Emmamusen2010

Ja det hjælper med at tage toppen af smerten Ja det er træls at gå med men begynder at kunne se en ende på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.