Hvordan går det hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. november 2011

TaAsJu

Kan jo starte ud selv.. Men her går det rigtig fint, Bebs har vendt sig og står nu på hovdet.. Og av for P..... det kan godt gøre ondt i mine ribben når hun møffer rundt. Hun vejer ca 1600 g sidst jeg var ved lægen så endnu en kæmpe bebs på vej til mig igen

Jeg er begyndt og blive rigtig træt igen, kan godt mærke energien ikke er hvad den har vært!!

Jeg går til tjek ved lægen hver 14dag fordi vi bor så langt fra et hospital på Grønland. Så nu glæder jeg mig bare til og komme hjem til Dk og et fungerende sundhedssystem

Rejsen går mod Dk den 2 januar. og er begyndt og glæde mig.. men har også måtte indse at jeg kun har lige knap 5 uger til og få alt på plads her oppe til vi kommer hjem igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

KittyMaMa

Hej med jer.

Her går det også godt, - er lige kommet hjem fra en fantastisk 3D scanning. Vores lille pige har det godt og er helt igennem fin! SÅ SØD! Hun har indhentet den manglende vægt og ligger nu lige over gennemsnittet med ca. 1500 g, så det er dejligt! 

Jeg er blevet sygemeldt grundet lavt blodtryk, og jeg tror at dette også har haft en positiv indvirkning på hendes vægt. På mandag skal vi til vækstscanning på Hvidovre, - så må vi se om de er enige.

Grundet min stofskifte sygdom, har jeg en del jordmor og læge besøg endnu, men det er jo helt okay, - for jeg har massere af tid, og jeg er jo glad for de holder øje med den lille.

Men god weekend til jer alle!

/Kærligst Katja 29+5

Anmeld

25. november 2011

KittyMaMa

Vores lille pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

KittyMaMa skriver:

Vores lille pige

Hvor er hun fin Dets er da godt hun har taget på i vægt.. Også når man bliver holdt godt øje med.. Så har du ogsså noget og få tiden til og gå med.. Var selv sygmeldt sidst. Og tiden kunne godt gå langsomt..

Anmeld

27. november 2011

Trunte<3

Her går det ganske fint. kan dog ganske godt mærke at vægten stiger og at maven fylder...

Føler at jeg til tider tumler rundt som en and...

Vi har været til 3d 4d scanning, og lillebror vejer 1160 gr, og han blev vuderet til at ligge i rækken over gennemsnittet, og at han ved terminen sku veje omkring de 4 kg. så nu må vi se hva han når op på til d. 14/2

Jeg er i dag :

27+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2011

TaAsJu

Trunte<3 skriver:

Her går det ganske fint. kan dog ganske godt mærke at vægten stiger og at maven fylder...

Vi har været til 3d 4d scanning, og lillebror vejer 1160 gr, og han blev vuderet til at ligge i rækken over gennemsnittet, og at han ved terminen sku veje omkring de 4 kg. så nu må vi se hva han når op på til d. 14/2

Jeg er i dag :

27+3

Ja maven fylder godt nu. Det er helt vildt neej så er der en mere med en stor baby. Glæder mig til og komme hjem til Dk så jeg kan få en vægt scanning. Min mave er ved og være kæmpe også.. Ihh bliver helt misundelig på de dejlige scannings billeder i ligger ind. Vil også se min bebs igen

Anmeld

27. november 2011

Frk Mig

Hejsa ..

Her går det super .. På onsdag går jeg ind i uge 31 .. YAY .. så er der kun 9 uger tilbage til termin ..  

Maven er os ved at fylde en god del .. og jeg elsker at mærke at han mosler derinde .. Og faren nyder godt af at det er mig og ikke ham der render rundt med maven, så han bare lige kan ligge en hånd på og så begynder lille mand og sparke .. Vægten er jeg dog ikke venner med .. den siger +15 kg .. Skal til jm på torsdag og glæder mig til at høre hva hun skyder ham til at veje .. Har igennem hele forløbet fået afvide at han er en stor basse .. så jeg er spændt på hvor meget han vejer når han kommer til verden .. 

Anmeld

28. november 2011

KittyMaMa

Trunte<3 skriver:

Jeg er i dag :

27+3

Nårh en fin lille dreng! Det er helt fantastisk hvad man kan nu om dage!

Ha´ en god dag!

/Katja

Anmeld

28. november 2011

KittyMaMa

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kan jo starte ud selv.. Men her går det rigtig fint, Bebs har vendt sig og står nu på hovdet.. Og av for P..... det kan godt gøre ondt i mine ribben når hun møffer rundt. Hun vejer ca 1600 g sidst jeg var ved lægen så endnu en kæmpe bebs på vej til mig igen

Jeg er begyndt og blive rigtig træt igen, kan godt mærke energien ikke er hvad den har vært!!

Jeg går til tjek ved lægen hver 14dag fordi vi bor så langt fra et hospital på Grønland. Så nu glæder jeg mig bare til og komme hjem til Dk og et fungerende sundhedssystem

Rejsen går mod Dk den 2 januar. og er begyndt og glæde mig.. men har også måtte indse at jeg kun har lige knap 5 uger til og få alt på plads her oppe til vi kommer hjem igen

Kan godt forstå du glæder dig til at komme til Dk..

Hvor er hjem for jer? Grønland eller Dk? Blev helt nysgerrig... Og hvordan kommer I til Dk? Må du gerne flyve? Skal du så scannes når du kommer til Dk? He he, en masse spørgsmål du selvfølgelig kun besvare hvis du gider, - synes bare det er lidt spændende!

/Katja, - ha´ en god dag!

Anmeld

28. november 2011

TaAsJu

Frk Mig skriver:

Hejsa ..

Her går det super .. På onsdag går jeg ind i uge 31 .. YAY .. så er der kun 9 uger tilbage til termin ..  

Maven er os ved at fylde en god del .. og jeg elsker at mærke at han mosler derinde .. Og faren nyder godt af at det er mig og ikke ham der render rundt med maven, så han bare lige kan ligge en hånd på og så begynder lille mand og sparke .. Vægten er jeg dog ikke venner med .. den siger +15 kg .. Skal til jm på torsdag og glæder mig til at høre hva hun skyder ham til at veje .. Har igennem hele forløbet fået afvide at han er en stor basse .. så jeg er spændt på hvor meget han vejer når han kommer til verden .. 

Ja man kan sidde i meget mærkelige stillinger når man får sådan et spark under ribbene.. av det gør nuller naller..

Vægten ryger rigtig hurtig hvis man ammer.. det vil jeg glæde mig til også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.