Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg havde en sa d.1/11 og testede i sidste uge positiv for ægløsning.
Men igår begyndte jeg at få en del brun udflåd og igen idag er der en del
Hvordan kan det være.? Jeg forventer jo ikke mens før starten af dec
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Din cyklus kan være ureglmæssig efter SA ..
Din cyklus kan være ureglmæssig efter SA ..
Ja.. men det er ikke ligesom mens... Det er (undskyld detaljerne) helt brunt
Anonym skriver: Håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg havde en sa d.1/11 og testede i sidste uge positiv for ægløsning. Men igår begyndte jeg at få en del brun udflåd og igen idag er der en del Hvordan kan det være.? Jeg forventer jo ikke mens før starten af dec
FamilenStorm skriver: Det kan være gammelt blod der ikke er kommet med ud efter din SA..
Det kan være gammelt blod der ikke er kommet med ud efter din SA..
Vis det er det kan det så havde nogle betydning for pb
Anonym skriver: Ja.. men det er ikke ligesom mens... Det er (undskyld detaljerne) helt brunt
Pernille08 skriver: Det kan være starten på mens det her jeg oplevede en del gange efter jeg har født at min mens er startet med helt brunt udflåd og så kom rigtig mens til tiden .. eller det kan være gammelt blod som ikk er kommet ud efter din sa , og det gør det så nu ..
Det kan være starten på mens det her jeg oplevede en del gange efter jeg har født at min mens er startet med helt brunt udflåd og så kom rigtig mens til tiden .. eller det kan være gammelt blod som ikk er kommet ud efter din sa , og det gør det så nu ..
Tak.. Håber bare det går væk inde for et par dage
Anonym skriver: Tak.. Håber bare det går væk inde for et par dage
Anonym skriver: Vis det er det kan det så havde nogle betydning for pb
FamilenStorm skriver: Nej det vil jeg bestemt ikke mene at det har... Det er bare noget der ryger med dit alm udflåd ud... Så ingen betydning..
Nej det vil jeg bestemt ikke mene at det har... Det er bare noget der ryger med dit alm udflåd ud... Så ingen betydning..
Det er det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128