jeg er verdens heldigste pige i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

Loggidut

eller sådan føler jeg det...

jeg er bare så overskudsagtig glad, har lavet 100% møder på mit job, snakket med en masse herlige mennesker i telefonen..og kommer hjem til glad og oplagt familie..maden var sat i ovnen, gulvene var vasket, vasketøjet sat i gang, og fandme om farmand ikke propper Tif i bad efter aftensmaden...

jammen, hvor meget lykke kan man lige tåle på en dag...
så sad man der og kiggede på mens ungen blev badet, og med følelsen af at holde så uendeligt meget af min familie...

aj jeg er lige til at brække sig over, men shit den følelse af glæde over noget så basalt, den oplever man bare ikke så tit...så jeg var lige nød til at dele glæden med jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

ivfmarie

Det er bare de bedste, den slags dage!

Anmeld

19. februar 2009

Mie A

Sidder og bliver så misundelig... det er så laaaaaaaaaaaaaaang tid siden at jeg har haft sådan en dag.

Men er glad på dine vejne

Anmeld

19. februar 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

eller sådan føler jeg det...

jeg er bare så overskudsagtig glad, har lavet 100% møder på mit job, snakket med en masse herlige mennesker i telefonen..og kommer hjem til glad og oplagt familie..maden var sat i ovnen, gulvene var vasket, vasketøjet sat i gang, og fandme om farmand ikke propper Tif i bad efter aftensmaden...

jammen, hvor meget lykke kan man lige tåle på en dag...
så sad man der og kiggede på mens ungen blev badet, og med følelsen af at holde så uendeligt meget af min familie...

aj jeg er lige til at brække sig over, men shit den følelse af glæde over noget så basalt, den oplever man bare ikke så tit...så jeg var lige nød til at dele glæden med jer!

nej hvor dejligt søde!
så skal der slappes af

Anmeld

19. februar 2009

Anja

Det er SÅ skønt når det hele går op i en højere enhed i hjemmet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.