Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey<3 skriver: JJaEeeej smukke Nille Det er jeg virkelig ked af at læse...! Var ellers så sikker på at jeres lille baby nok skulle klare den blødning!! Skriv endelig hvis der er noget jeg kan gøre for dig...
JJaEeeej smukke Nille Det er jeg virkelig ked af at læse...! Var ellers så sikker på at jeres lille baby nok skulle klare den blødning!! Skriv endelig hvis der er noget jeg kan gøre for dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver:Ja det var jeg OS søde . Men gjorder den desværre ikk Skal jeg nok . Og mange tak
Pernille08 skriver: Ja det var jeg OS søde . Men gjorder den desværre ikk Skal jeg nok . Og mange tak
Ja det var jeg OS søde . Men gjorder den desværre ikk Skal jeg nok . Og mange tak
Århhh - føler med dig.
2 uger er virkelig også bare lang tid at gå og vente.
Håber du klarer dig igennem.
Knus
Moms
Honey<3 skriver: Øv øv øv mus, det gør mig ondt!! Latterlige blødning!! Skriv hvis der er det mindste, okay søde
Øv øv øv mus, det gør mig ondt!! Latterlige blødning!! Skriv hvis der er det mindste, okay søde
Moms skriver: T Århhh - føler med dig. 2 uger er virkelig også bare lang tid at gå og vente. Håber du klarer dig igennem. Knus Moms
T
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128