Update på hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Risen

Hej piger, 

Nå her kommer en lille update. Jeg tror desværre det er fuldstændig det samme som sker nu, som ved min sidste graviditet. Jeg var til scanning og der var stadivæk en graviditet, men intet foster at se. Det kan være fordi jeg er meget tidligt henne (er 5 plus et eller andet) men det kan også være det er gået i stå, helt ligesom sidste gang.. Det tror jeg desværre mest på. De kunne se en blodansamling oppe over graviditetsækken.. Så jeg er desværre ikke meget klogere end at jeg skal komme igen om 2 uger til en scanning.. Øv, jeg vil bare vide det nu og komme videre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Risen

Burde man ikke kunne se et foster når man er i uge 5-6? Altså 5 plus.. 

Anmeld

24. november 2011

louise8723

Jeg var 5+ ved min abort.. Og de kunne ikke finde så meget på skærmen..

Anmeld

24. november 2011

Risen

louise4060 skriver:

Jeg var 5+ ved min abort.. Og de kunne ikke finde så meget på skærmen..

Var det en provokeret abort eller spontan? Og blev du så scannet igen?

Anmeld

24. november 2011

louise8723

Risen skriver:

Var det en provokeret abort eller spontan? Og blev du så scannet igen?

Det var en provokeret abort.. Der var ikke hjerteblink, men kun en lille plet på skærmen, som tog lidt tid at finde

Anmeld

24. november 2011

Risen

louise4060 skriver:

Det var en provokeret abort.. Der var ikke hjerteblink, men kun en lille plet på skærmen, som tog lidt tid at finde

okay,. Her kunne de slet ikke finde en plet.. kun fostersækken

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har fulgt med .

Det gør MIG virkelig ondt . Jeg håber du bare er meget tidligt henne men ved præcis hvad du går igennem .
Jeg har stået ipræcis det samme siden 24oktpbwr og først nu har de fundet ud af den er gået i stå .

Kram

Anmeld

24. november 2011

Risen

Pernille08 skriver:

Jeg har fulgt med .

Det gør MIG virkelig ondt . Jeg håber du bare er meget tidligt henne men ved præcis hvad du går igennem .
Jeg har stået ipræcis det samme siden 24oktpbwr og først nu har de fundet ud af den er gået i stå .

Kram

Jeg tror desværre sandsynligheden for jeg er så kort henne er meget lav. Jeg ved præsic hvornår jeg havde æl og mens sidst. Så ville have været min 5 plus 3 igår da jeg var til scanning, og tror bestemt man ville kunne se en lille prik eller bare en antydning af et foster.. 

Det gør mig ondt at høre du har været det samme igennem. Endte det med en udskrapning eller hvordan og hvorledes? 

Jeg føler mig virkelig så tom indeni. Jeg er jo gravid, men det er som om tegne er forsvundet fra den ene dag til den anden. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal føle mere, og føler slet ikke jeg kan lave noget. Jeg burde sidde og læse lektier, men jeg kan slet ikke tage mig sammen.. suk

Anmeld

24. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det var desværre det vi frygtede..
Ved mig, blev scannet 8+3 var der fostersæk at se men det var meget sløret ...De mente den var gået til eller at jeg var ny gravid.. blev scannet igen 9+3 - fredag og der var fostersæk og en fin rund dot... (jeg blev lykkelig for se den var jo vokset - troede jeg.havde ikke set det grumsede første scanningsbillede..).. Desværre var lægen ikke overbevist pga faldende hcg og jeg skulle derfor se weekenden an og ringe på om mandagen for at få svar på endnu en blodprøve..
Søndag begyndte jeg så småt at bløde og mandag d. 10/10 - 9+6 fik jeg en medicinsk abort.. De havde vurderet at forsteret var dødt.. Hcg'en var stadig faldende.

Håber ikke det er det der sker ved dig..... Meeen du blvier nødt til at forberede dig..Ventetiden er ulidelig, det ved jeg..

Anmeld

24. november 2011

Darling<3

Pernille08 skriver:

Jeg har fulgt med .

Kram

Eeeej smukke Nille Det er jeg virkelig ked af at læse...! Var ellers så sikker på at jeres lille baby nok skulle klare den blødning!! Skriv endelig hvis der er noget jeg kan gøre for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.