Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores var vist 3,5 måned.. synes det så klaustrofobisk ud synes ikke den var nødvendig længere..
MissChrista skriver: ahh, hehe smart Tænkte godt nok også; man kan jo ikke putte dem i barnevognssele når de ligger i lift hehe
ahh, hehe smart Tænkte godt nok også; man kan jo ikke putte dem i barnevognssele når de ligger i lift hehe
He he så skal man da i hvert fald improvisere en del
Luka sov i liften til han var 6 mdr. Han er fra oktober og synes, at den gav ham en dejlig varme.
Lina sov i liften til hun var 3 mdr. Hun er fra marts og synes, at det blev for varmt for hende, at sove i den.
zoe var 8 måneder da vi hold op med at bruge lift! men hun er også en bette en jeg tror måske hun kunne klemmes ned i den endnu (hun fyldte et år i går)... men jeg syntes bare det blev lidt for babyagtigt med lift
MissChrista skriver: det har du ret i Men den følger jo typisk med når man køber i barnevogn. Det gjorde den hvert fald ved os. Tror kun vi betalte 200 kroner ekstra.. Hvor længe kan de ligge i voksipose? Og er den så god, som folk snakker om den er ? Overvejer at købe en - de er bare sååå dyre ..
det har du ret i Men den følger jo typisk med når man køber i barnevogn. Det gjorde den hvert fald ved os. Tror kun vi betalte 200 kroner ekstra.. Hvor længe kan de ligge i voksipose? Og er den så god, som folk snakker om den er ? Overvejer at købe en - de er bare sååå dyre ..
Laura er 2 år og 1 måned og hun sover stadig i hendes Jeg gav 1500 kr. for en original Voksipose, men den har virkelig været alle pengene værd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128