Hvor gamle var jeres små, da de voksede ud af liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gamle var jeres børn, da de ikke længere lå i lift?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.574 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Mor Christa

Jep - jeg laver lige endnu en afstemning.. Sad lige og tænkte, om vores måske voksede tidligt ud af liften!? Han var 4,5 mdr da vi droppede liften. Hvad med jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

cash83

Ca 3 mdr her.. :-)

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Min søn bliver 8 mdr nu her og han kan lige netop ligge i hans endnu, men han skal heller ikke strække sig meget

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

cash83 skriver:

Ca 3 mdr her.. :-)

Nåå, så er det ikke kun min søn som kom tuidligt ud af den hihi

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Dut-ugle skriver:

Min søn bliver 8 mdr nu her og han kan lige netop ligge i hans endnu, men han skal heller ikke strække sig meget

ligger han så stadig i den?

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Nope, men den blev brugt som en nødløsning da han blev passet af hans tante og onkel i weekenden

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

Jep - jeg laver lige endnu en afstemning.. Sad lige og tænkte, om vores måske voksede tidligt ud af liften!? Han var 4,5 mdr da vi droppede liften. Hvad med jeres?

Vi har aldrig brugt lift, da jeg i stedet havde en Voksipose. Jeg mener lift er spild af penge, da man ikke kan bruge den særlig længe

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

Vi har aldrig brugt lift, da jeg i stedet havde en Voksipose. Jeg mener lift er spild af penge, da man ikke kan bruge den særlig længe

det har du ret i Men den følger jo typisk med når man køber i barnevogn. Det gjorde den hvert fald ved os. Tror kun vi betalte 200 kroner ekstra.. 
Hvor længe kan de ligge i voksipose? Og er den så god, som folk snakker om den er ? Overvejer at købe en - de er bare sååå dyre .. 

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

Dut-ugle skriver:

Nope, men den blev brugt som en nødløsning da han blev passet af hans tante og onkel i weekenden

ahh, hehe smart Tænkte godt nok også; man kan jo ikke putte dem i barnevognssele når de ligger i lift hehe

Anmeld

24. november 2011

Tona

MissChrista skriver:

3-4 mdr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.