Moderator skriver:
Vi har i Staff debateret en kategori som denne, men har afgjort, at man ikke ser, der denne gang behøves en særlig kategori for et emne som dette.
Man kan sagtens debatere emnet under kategorien "Angst, depression og lign.", hvor enmet allerede flere gange har ligget, eller man kan, som foreslået, lave en særlig klub for dette.
På vegne af Staff
Moderator
Jeg har fuld respekt for jeres beslutning og er glad for at I tog det op 
Men jeg syntes ikke at det er helt fair, for en efterfødselsreaktion behøver ikke at indeholde hverken depression eller angst...og jeg syntes det ville sende et godt signal. Alene det at der var et rum for emnet ville måske lokke nogen frem som ellers ville gå og putte sig med det selv. Det ville vise at man tager emnet alvorligt. På flere andre debat-sider for forældre er der et forum for det her emne særskilt...(men dem gider jeg self. ikke være på, for jeg vil være på super baby.dk) 
Jeg syntes bare at når man ser på nogle af de andre rum der findes, så burde noget så vigtigt som dette have sit eget rum. Det er så ødelæggende for de familier der oplever det, og det vigtigste er åbenhed og at få talt om det.
Men som sagt, så respekterer jeg self. jeres valg, jeg havde bare lige brug for at sige det her 
Anmeld