Jeg ønsker mig sådan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Tona

Holbæktrunten skriver:

ENIG!

Har en mand med en efterfødselsreaktion, og ville være glad for råd fra andre der havde oplevet det... Og for at dele ud af mine erfaringer...

(Det er ikke kun kvinder der bliver ramt af efterfødselsreaktioner)

Nej, du har helt ret, det er bestemt ikke kun kvinder der rammes af det. Jeg kender også selv en mand der blev ramt af det. Jeg skrev bare kun "hver 4. kvinde" fordi den undersøgelse jeg læste kun fortalte om kvinder. Men du har helt ret og det er meget relevant at nævne at også mænd rammes for mange ved det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Holbæktrunten

Amandas-mor skriver:

Nej, du har helt ret, det er bestemt ikke kun kvinder der rammes af det. Jeg kender også selv en mand der blev ramt af det. Jeg skrev bare kun "hver 4. kvinde" fordi den undersøgelse jeg læste kun fortalte om kvinder. Men du har helt ret og det er meget relevant at nævne at også mænd rammes for mange ved det ikke

Ca 10 pct iflg min SP 

Anmeld

24. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har i Staff debateret en kategori som denne, men har afgjort, at man ikke ser, der denne gang behøves en særlig kategori for et emne som dette.

Man kan sagtens debatere emnet under kategorien "Angst, depression og lign.", hvor enmet allerede flere gange har ligget, eller man kan, som foreslået, lave en særlig klub for dette.

På vegne af Staff
Moderator

Anmeld

24. november 2011

Tona

Moderator skriver:

Vi har i Staff debateret en kategori som denne, men har afgjort, at man ikke ser, der denne gang behøves en særlig kategori for et emne som dette.

Man kan sagtens debatere emnet under kategorien "Angst, depression og lign.", hvor enmet allerede flere gange har ligget, eller man kan, som foreslået, lave en særlig klub for dette.

På vegne af Staff
Moderator

Jeg har fuld respekt for jeres beslutning og er glad for at I tog det op

Men jeg syntes ikke at det er helt fair, for en efterfødselsreaktion behøver ikke at indeholde hverken depression eller angst...og jeg syntes det ville sende et godt signal. Alene det at der var et rum for emnet ville måske lokke nogen frem som ellers ville gå og putte sig med det selv. Det ville vise at man tager emnet alvorligt. På flere andre debat-sider for forældre er der et forum for det her emne særskilt...(men dem gider jeg self. ikke være på, for jeg vil være på super baby.dk)

Jeg syntes bare at når man ser på nogle af de andre rum der findes, så burde noget så vigtigt som dette have sit eget rum. Det er så ødelæggende for de familier der oplever det, og det vigtigste er åbenhed og at få talt om det.

Men som sagt, så respekterer jeg self. jeres valg, jeg havde bare lige brug for at sige det her

Anmeld

24. november 2011

baby012

- det syns jeg er en fantastisk ide ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.