ulideligt misundelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Melanie Bjerre

Heej Tøser

Ja overskriften siger næsten sig selv..

Alle bliver bare gravide lige nu... Da jeg kom på arbejde idag, var min chef der og hendes svigerdatter.. Chefen siger så jublene : JEG SKAL VÆRE BEDSTEMOR!! og det viser sig så at svigerdatteren er gravid i 5. uge.. her går vi og prøver og venter og prøver og venter og der sker bare narda.. jeg synes det er så unfair..

Jeg tog mig selv i at blive sur på hende, inden i.. Ret plat, for det er jo herligt for dem, men nu vil jeg altså også... Jeg satser dog også på at den er der i denne måned.. Jeg testede idag, bare af ren nysgerrighed, den var negatív, som forventet.. Jeg er så også kun 3+0 idag, skal teste "rigtigt" om en uge, jeg håber VIRKELIG at den er der... PLEEEEEASE !!!  Det SKAL den sgu være

Ville egentligt ikke rigtig noget med dette indlæg, men det var helt rart lige at komme ud med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE Kram herfra

kan udmærket huske hvordan det var

Anmeld

23. november 2011

Troldemommi

Vil krydese fingre for at du får to streger at se på testen næste gang :-)

ellers så flyt til Blangstedgaard i Odense Her er der total Babyboom, er ved at falde over barnevogne alle steder :-)

Må man spørge hvor lang tid i har prøvet?? :-)

Monica

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

Wampires skriver:

KÆMPE Kram herfra

kan udmærket huske hvordan det var

Tusind tak, det var vidst lige hvad man trængte til.. jaaaaer, det er grusomt, der er store maver og babyer over ALT

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

Monica P skriver:

Vil krydese fingre for at du får to streger at se på testen næste gang :-)

ellers så flyt til Blangstedgaard i Odense Her er der total Babyboom, er ved at falde over barnevogne alle steder :-)

Må man spørge hvor lang tid i har prøvet?? :-)

Monica

Ja, tak for de krydsede fingre, de hjælper helt sikkert

Hehe, ja, tro mig, det er lige så slemt i fredericia -.-'

Jeg har sendt en post til dig

Anmeld

23. november 2011

IngenKoPåIsen

.. Hvor længe har I prøvet? 

Anmeld

24. november 2011

Blirnokaldrigfru

Puha, kender godt misundelsen og følelsen af at se babyer, maver og dertilhørende overalt! men, selvom det er træls at høre, så hjælper det at slappe lidt af? så en der skrev herinde at de havde prøvet i 7 mdr, og denne gang havde hun ikke rigtig tænkt over det, og så var den der..

Anmeld

24. november 2011

baby012

håber det er dig der får de to magiske streger denne gang   det må være forfærdeligt ikke at kunne lave ønske barnet når man ønsker det så meget  

Hvor længe har i prøvet ? 

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

Melanie-Marie92 skriver:

Heej Tøser

Ja overskriften siger næsten sig selv..

Alle bliver bare gravide lige nu... Da jeg kom på arbejde idag, var min chef der og hendes svigerdatter.. Chefen siger så jublene : JEG SKAL VÆRE BEDSTEMOR!! og det viser sig så at svigerdatteren er gravid i 5. uge.. her går vi og prøver og venter og prøver og venter og der sker bare narda.. jeg synes det er så unfair..

Jeg tog mig selv i at blive sur på hende, inden i.. Ret plat, for det er jo herligt for dem, men nu vil jeg altså også... Jeg satser dog også på at den er der i denne måned.. Jeg testede idag, bare af ren nysgerrighed, den var negatív, som forventet.. Jeg er så også kun 3+0 idag, skal teste "rigtigt" om en uge, jeg håber VIRKELIG at den er der... PLEEEEEASE !!!  Det SKAL den sgu være

Ville egentligt ikke rigtig noget med dette indlæg, men det var helt rart lige at komme ud med

Trøstekram fra mig til dig.

Jeg håber snart den er der for dig/jer også. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

HopinWishin

Kender udmærket den følelse!!.... Jeg synes også alle andre end mig blir gravide

Good luck!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.