3. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

DOH hvornår skal man have tid til det ? 

uge 32 mener jeg de siger det er cirka 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

uge 32 mener jeg de siger det er cirka 

Oki 

Har fået tid nu, hvor jeg er 32+5 

Anmeld

24. november 2011

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Oki 

Har fået tid nu, hvor jeg er 32+5 

det var godt  glæder mig til jeg skal til min i morgen kl. 11.10 

Anmeld

24. november 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Jamen det lyder jo til at være gået skønt

Hvordan kan det allerede bekymre dig hvordan baby ligger, kan de ikke blive ved med at dreje rundt mange uger endnu? 

Fordi både min søster og jeg lå med rumpen nedad, så vi er begge taget ved kejsersnit (jeg akut) og man siger jo at man gerne føder som sin mor  

Men men, bebs har ligget i hovedstand siden jeg var i uge 29 (er idag 33+4) og når bebs stadig ligger i hovedstand, er der ikke særlig stor sandsynlighed for at den vender sig  Men jo, de kan godt vende sig og må også gerne indtil 36. uge. Først derefter begynder man at snakke vending.

Anmeld

24. november 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Fordi både min søster og jeg lå med rumpen nedad, så vi er begge taget ved kejsersnit (jeg akut) og man siger jo at man gerne føder som sin mor  

Men men, bebs har ligget i hovedstand siden jeg var i uge 29 (er idag 33+4) og når bebs stadig ligger i hovedstand, er der ikke særlig stor sandsynlighed for at den vender sig  Men jo, de kan godt vende sig og må også gerne indtil 36. uge. Først derefter begynder man at snakke vending.

Nårh, på den måde

Men det er jo bare lækkert for jer 

Anmeld

25. november 2011

Fru Aagaard

Vi var til 3. og sidste lægebesøg i mandags , 32 ugers undersøgelsen.

Alt var fint - mit SF-mål var 33 cm, og vægten tog hun ikke, men den er heller ikke rigtig steget

Ellers var alt fint, urin, blodtryk osv. Babyen lå som den skulle, og har gjort længe, hovedet helt nede og rumpen i vejret og ryggen i højre side.

Hun ville ikke skønne vægten, da vi var/skulle til scanning igår, og den er 1831 g - så fuldstændig perfekt baby

Ellers intet nyt herfra - nyder bare min store mave - så længe den er der også er vi ved at lave det allersidste så vi er klar til vores lille pige kommer

Anmeld

25. november 2011

-Sigrid-

Fru Aagaard skriver:

Vi var til 3. og sidste lægebesøg i mandags , 32 ugers undersøgelsen.

Alt var fint - mit SF-mål var 33 cm, og vægten tog hun ikke, men den er heller ikke rigtig steget

Ellers var alt fint, urin, blodtryk osv. Babyen lå som den skulle, og har gjort længe, hovedet helt nede og rumpen i vejret og ryggen i højre side.

Hun ville ikke skønne vægten, da vi var/skulle til scanning igår, og den er 1831 g - så fuldstændig perfekt baby

Ellers intet nyt herfra - nyder bare min store mave - så længe den er der også er vi ved at lave det allersidste så vi er klar til vores lille pige kommer

Jamen det lyder jo bare herligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.