3. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. november 2011

-Sigrid-

Hva så, hvordan gik det for jer?

Herhjemme var mit sym....-mål helt fint, vist lidt over middel, men det har det været hele vejen. Lægen mærkede baby da han målte, så hjertelyd var ikke nødvendigt  Vægten siger +5 nu, og de 4 er kommet meget pludselig  såe... Ja, fint blodtryk, ingen ødmer, fin urin og ... Ja generelt var det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

oOhelene&larsOo

har ikke været til det endnu, skal jeg først på fredag, glæder mig til og høre hvor meget bettemanden har vokset på to uger... 

Anmeld

23. november 2011

-Sigrid-

oOhelene&larsOo skriver:

har ikke været til det endnu, skal jeg først på fredag, glæder mig til og høre hvor meget bettemanden har vokset på to uger... 

Uh, spændende Ja, det er det bedste, at få af vide at de kære små vokser og trives 

Anmeld

23. november 2011

CmarianN

DOH hvornår skal man have tid til det ? 

Anmeld

23. november 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Herhjemme var mit sym....-mål helt fint, vist lidt over middel, men det har det været hele vejen. Lægen mærkede baby da han målte, så hjertelyd var ikke nødvendigt  Vægten siger +5 nu, og de 4 er kommet meget pludselig  såe... Ja, fint blodtryk, ingen ødmer, fin urin og ... Ja generelt var det godt 

Dejligt for dig 

Min glykosebelastningstest var forresten FJONG  

Anmeld

23. november 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Dejligt for dig 

Min glykosebelastningstest var forresten FJONG  

Meget

Eeeej hvor fint  

Anmeld

24. november 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Her gik det også rigtig fint

Dog var der leukocytter i min urin, men der blev lavet en dyrkning som jeg fik svar på dagen efter, og den var negativ, så ingen problemer der

Mit symfysemål var 32 cm, og helt efter bogen. Desuden vurderede han lige hvordan bebs lå, og den lå fortsat i fin hovedstand (han er tidligere obstetriker/fødselslæge, så ham kan man godt regne med ). Det er en af mine største bekymringer, så det var rart at få bekræftet endnu engang

Anmeld

24. november 2011

Møn-Mor

Dejligt, at det var som det skulle være   - nu begynder det godt nok at nærme sig, at vi skal se vores babyer .

Jeg skal til mit 3. lægetjek på mandag, men har ikke de store forventninger for føler ikke min læge er særlig grundig/sætter tid nok af til en, men så er det godt man også ser sin jordemoder .

/Winnie

Anmeld

24. november 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Her gik det også rigtig fint

Dog var der leukocytter i min urin, men der blev lavet en dyrkning som jeg fik svar på dagen efter, og den var negativ, så ingen problemer der

Mit symfysemål var 32 cm, og helt efter bogen. Desuden vurderede han lige hvordan bebs lå, og den lå fortsat i fin hovedstand (han er tidligere obstetriker/fødselslæge, så ham kan man godt regne med ). Det er en af mine største bekymringer, så det var rart at få bekræftet endnu engang

Jamen det lyder jo til at være gået skønt

Hvordan kan det allerede bekymre dig hvordan baby ligger, kan de ikke blive ved med at dreje rundt mange uger endnu? 

Anmeld

24. november 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

Dejligt, at det var som det skulle være   - nu begynder det godt nok at nærme sig, at vi skal se vores babyer .

Jeg skal til mit 3. lægetjek på mandag, men har ikke de store forventninger for føler ikke min læge er særlig grundig/sætter tid nok af til en, men så er det godt man også ser sin jordemoder .

/Winnie

Ja, det er ved at være lige op over. Lå og talte igår om 2 måneder er  jeg mor! :O

Ej hvor træls  havde det på den samme måde med min gamle læge, følte næsten at jeg var til besvær? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.