Det gik som forventet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, uhhhh.... Jeg har det hårdt!  

Ha ha, jamen det HAR du jo  

Jeg syntes bestemt heller ikke det var sjovt at få den diagnose, og jeg kender jo oven i købet alt til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Ha ha, jamen det HAR du jo  

Jeg syntes bestemt heller ikke det var sjovt at få den diagnose, og jeg kender jo oven i købet alt til det

Jaaa  Synes nu det der er sværest er alt det jeg skal prøve at cutte lidt ned på..

Anmeld

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Jaaa  Synes nu det der er sværest er alt det jeg skal prøve at cutte lidt ned på..

Det er det også, men man kommer hurtigt ind i en anden rytme.
Jeg ville bare ønske at jeg havde kunnet fortsætte på den måde efter fødslen, men næ nej, det har jeg da ikke kunnet finde ud af

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det er det også, men man kommer hurtigt ind i en anden rytme.
Jeg ville bare ønske at jeg havde kunnet fortsætte på den måde efter fødslen, men næ nej, det har jeg da ikke kunnet finde ud af

Jeg sidder nu og har det problem at jeg faktisk er skide sulten, og jeg har altså lige spist herre mange gulerødder!

(Jeg tog aldrig den sodavand, jeg blandede mig noget light saft og spiste gulerødder i stedet )

Anmeld

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Jeg sidder nu og har det problem at jeg faktisk er skide sulten, og jeg har altså lige spist herre mange gulerødder!

(Jeg tog aldrig den sodavand, jeg blandede mig noget light saft og spiste gulerødder i stedet )

Dygtig pige

Jeg blev anbefalet at spise en bolle fra Levebrød, evt. med ost, hvis jeg blev lækkersulten om aftenen (diætistens råd)

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Dygtig pige

Jeg blev anbefalet at spise en bolle fra Levebrød, evt. med ost, hvis jeg blev lækkersulten om aftenen (diætistens råd)

Ja okay, så er det satme øv at jeg kun har rugbrød og makrelsalat hjemme lige nu hahaha

Anmeld

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, så er det satme øv at jeg kun har rugbrød og makrelsalat hjemme lige nu hahaha

Ha ha ha ha, lyder pænt kedeligt

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Ha ha ha ha, lyder pænt kedeligt

Det er det bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.