...På Odense Sygehuset 
Efter 2 timers laaaaang kørsel derhen skulle jeg HELDIGVIS ikke vente særlig længe for det egentlig var mit navn der blev råbt op, det var lækkert! - I Sønderborg er der ALTID ekstra ventetid!
Så kom jeg ind til scanning og den lille prinsesse vejer 1905g! Mors lille pige
Udover det så fik jeg hende at se i 3D! Nuuuuuuuuurhhh... Hvor er hun sød
Jeg er helt forelsket i hende!
Og så lå hun og smaskede og suttede på tommelfinger, SÅ kært! 

Efter det skulle jeg til en TRILLIARD(!!!!!!!) andre undersøgelser. Skulle snakke med en diætist, og så en anden dame og så en helt tredje dame. Åh gud dog!
Det eneste jeg sidder og er ret træt af lige nu, er at jeg skal derover igen om 14 dage. Men det jeg skal derover, det kunne lige så godt foregå her i Sønderborg 
Det samme angående i dag.
Altså Sønderborg Sygehus kan også scanne lillepigen, kan også tage blodprøver på mig og de kan for f*nden også måle mit blodsukker i det skide apparat-ting 

Men når alt kommer til alt... Jamen så fik jeg det apparat med hjem og skal stikke mig selv i fingeren 4 gange om dagen, øv! Men jeg overlever nok.
Udover det så sagde sygeplejersken på Odense Sygehus at jeg vil pga. sukkersygen blive sat igang med fødsel på min terminsdag.
MEDMINDRE at mit sukkersyge bliver værre og at de er nødt til at behandle mig med insulin (tror det var sådan det hed
), så vil jeg blive sat igang 2 uger før tid.
Jeg forventede jo det værste, men håbede på det bedste. Og jeg ved ikke helt om jeg er tilfreds eller ej
Jeg havde jo godt luret at jeg nok blev sat igang på selve terminsdagen.
Nåja... Nu vil jeg få bevæget mig ud i Bilka og hente min pakke fra Libero 

Anmeld