Det gik som forventet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

...På Odense Sygehuset

Efter 2 timers laaaaang kørsel derhen skulle jeg HELDIGVIS ikke vente særlig længe for det egentlig var mit navn der blev råbt op, det var lækkert! - I Sønderborg er der ALTID ekstra ventetid!

Så kom jeg ind til scanning og den lille prinsesse vejer 1905g! Mors lille pige  Udover det så fik jeg hende at se i 3D! Nuuuuuuuuurhhh... Hvor er hun sød  Jeg er helt forelsket i hende!

Og så lå hun og smaskede og suttede på tommelfinger, SÅ kært!

Efter det skulle jeg til en TRILLIARD(!!!!!!!) andre undersøgelser. Skulle snakke med en diætist, og så en anden dame og så en helt tredje dame. Åh gud dog!

Det eneste jeg sidder og er ret træt af lige nu, er at jeg skal derover igen om 14 dage. Men det jeg skal derover, det kunne lige så godt foregå her i Sønderborg  Det samme angående i dag.

Altså Sønderborg Sygehus kan også scanne lillepigen, kan også tage blodprøver på mig og de kan for f*nden også måle mit blodsukker i det skide apparat-ting

Men når alt kommer til alt... Jamen så fik jeg det apparat med hjem og skal stikke mig selv i fingeren 4 gange om dagen, øv! Men jeg overlever nok.

Udover det så sagde sygeplejersken på Odense Sygehus at jeg vil pga. sukkersygen blive sat igang med fødsel på min terminsdag.

MEDMINDRE at mit sukkersyge bliver værre og at de er nødt til at behandle mig med insulin (tror det var sådan det hed), så vil jeg blive sat igang 2 uger før tid.

Jeg forventede jo det værste, men håbede på det bedste. Og jeg ved ikke helt om jeg er tilfreds eller ej  Jeg havde jo godt luret at jeg nok blev sat igang på selve terminsdagen.

Nåja... Nu vil jeg få bevæget mig ud i Bilka og hente min pakke fra Libero

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

merethe

23. november 2011

Nessie

Ja, det er et værre cirkus lige i starten, men når man først er kommet ind i en god rytme, så er det ikke så slemt mere

Hvorfor skal du dog også hele vejen til Odense Sygehus? Kan du ikke tale med din jordemoder om det, hvis de alligevel kan det hele i Sønderborg?

Hvorfor skal du måle dit blodsukker 4 gange om dagen, var dit tal meget højt?

Jeg blev også sat i gang på terminsdagen, og han blev født dagen efter  Det var dejligt at vide at jeg ikke kom til at gå over tiden, og han viste overhovedet ingen tegn på at ville ud

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Ja, det er et værre cirkus lige i starten, men når man først er kommet ind i en god rytme, så er det ikke så slemt mere

Hvorfor skal du dog også hele vejen til Odense Sygehus? Kan du ikke tale med din jordemoder om det, hvis de alligevel kan det hele i Sønderborg?

Hvorfor skal du måle dit blodsukker 4 gange om dagen, var dit tal meget højt?

Jeg blev også sat i gang på terminsdagen, og han blev født dagen efter  Det var dejligt at vide at jeg ikke kom til at gå over tiden, og han viste overhovedet ingen tegn på at ville ud

Jamen det er noget med at de har samlet det få steder i landet når det kommer til graviditets sukkersyge så jeg SKAL derhen, for Sønderborg Sygehus er ikke en af de få steder - virkelig plat! ... Især når de kan alle tingene

Jeg skal måle det FØR jeg spiser morgenmad, cirka 1½ time efter og det samme ved aftensmaden. Derfor 4 gange

Og ja, jeg synes også det er rart ligesom at have en fornemmelse af hvornår hun kommer ud til os  Min lille solstråle,

Anmeld

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Jamen det er noget med at de har samlet det få steder i landet når det kommer til graviditets sukkersyge så jeg SKAL derhen, for Sønderborg Sygehus er ikke en af de få steder - virkelig plat! ... Især når de kan alle tingene

Jeg skal måle det FØR jeg spiser morgenmad, cirka 1½ time efter og det samme ved aftensmaden. Derfor 4 gange

Og ja, jeg synes også det er rart ligesom at have en fornemmelse af hvornår hun kommer ud til os  Min lille solstråle,

Gad vide om de har lavet det om i Kolding også, så? For ellers ville det da være nemmere for dig at skulle køre til Kolding og blive tjekket og skannet.

Det er sjovt at der er sådan en forskel på målingen af blodsukkeret. Jeg skulle kun måle 1 1/2 time efter morgenmaden, (i starten var det vist også før), og lå den inden for normalen havde jeg været en dygtig pige, og ellers skulle jeg lige regulere kosten lidt

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Gad vide om de har lavet det om i Kolding også, så? For ellers ville det da være nemmere for dig at skulle køre til Kolding og blive tjekket og skannet.

Det er sjovt at der er sådan en forskel på målingen af blodsukkeret. Jeg skulle kun måle 1 1/2 time efter morgenmaden, (i starten var det vist også før), og lå den inden for normalen havde jeg været en dygtig pige, og ellers skulle jeg lige regulere kosten lidt

Hehe, tja... Hele sydregionen skal til Odense - det sagde de i hvert fald derovre, så det er ret trælst!

Kan også se på mine tal fra før aftensmad og efter aftensmad her til aften ligger helt fint. Så jeg er lidt stolt  Men nu synder jeg også snart da! Har den støøøøøørste trang til en sodavand, og jeg har ingen zero eller light hjemme!

Anmeld

23. november 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Hehe, tja... Hele sydregionen skal til Odense - det sagde de i hvert fald derovre, så det er ret trælst!

Kan også se på mine tal fra før aftensmad og efter aftensmad her til aften ligger helt fint. Så jeg er lidt stolt  Men nu synder jeg også snart da! Har den støøøøøørste trang til en sodavand, og jeg har ingen zero eller light hjemme!

Min søster har type 1 diabetes, så skal da lige have hørt hende, om hun ved noget.

He he, du kan næsten helt sikkert se det på dit blodsukker i morgen tidlig, med mindre du kan nøjes med en lille smule

Anmeld

23. november 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Så må du ned på tanken xP

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Min søster har type 1 diabetes, så skal da lige have hørt hende, om hun ved noget.

He he, du kan næsten helt sikkert se det på dit blodsukker i morgen tidlig, med mindre du kan nøjes med en lille smule

Hahaha, uhhhh.... Jeg har det hårdt!  

Anmeld

23. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Så må du ned på tanken xP

Ingen penge og tank i miles omkreds!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.