Kvalme.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

merle2010

jeg har de sidste 3 uger haft kvalme nonstop og brækket mig 5 - 6 gange om dagen..

heldigvis her de sidste par dage, har jeg ikke brækket mig

jeg har prøvet seaband og til ingen nytte, har også fået emperal piller af lægen, men til ingen nytte...

tror bare man skal spise og drikke hvad man lyster, jeg skynder mig at spise lidt frugt og drikke en masse væske om morgenen, da det er nemmere at brække op...

du skal holde dig fra mælk og tørt brød, for konsistensen er ikke for lækker når det kommer op igen...

jeg synes det er så flovt når jeg brækker mig på gaden o.s.v. men så snart jeg fortæller folk jeg er gravid så går de igen...

det er IKKE sjovt... sover også med brækspand hver nat, da jeg tit vågner og ikke kan nå på toilettet... det er et helvede..

jeg er idag 9+4 lang tid endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Darling<3

Mandler, nødder, små drikke, de rigtige vitaminer - det har hjulpet på mig - min kvalme er HELT væk

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

pemiro skriver:

Mener jeg gav 127 for 2.
Man skal have et på hvert håndled, så de sælges i par

smart og det er jo ikke så galt, tak for tippet

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

Honey<3 skriver:

Mandler, nødder, små drikke, de rigtige vitaminer - det har hjulpet på mig - min kvalme er HELT væk

jeg kan ikke tøle nødder, hvad for nogle små drikke tænker du på? sådan noget cultura eller?

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

merle2010 skriver:

jeg har de sidste 3 uger haft kvalme nonstop og brækket mig 5 - 6 gange om dagen..

heldigvis her de sidste par dage, har jeg ikke brækket mig

jeg har prøvet seaband og til ingen nytte, har også fået emperal piller af lægen, men til ingen nytte...

tror bare man skal spise og drikke hvad man lyster, jeg skynder mig at spise lidt frugt og drikke en masse væske om morgenen, da det er nemmere at brække op...

du skal holde dig fra mælk og tørt brød, for konsistensen er ikke for lækker når det kommer op igen...

jeg synes det er så flovt når jeg brækker mig på gaden o.s.v. men så snart jeg fortæller folk jeg er gravid så går de igen...

det er IKKE sjovt... sover også med brækspand hver nat, da jeg tit vågner og ikke kan nå på toilettet... det er et helvede..

jeg er idag 9+4 lang tid endnu..

Hold da op starkkels dig ....

Jeg tør slet ikke spise, fordi jeg er bange for at brække mig

Men jeg sover da også med brækspand

Jeg er i dag 6+3, så der er også langt vej her

Anmeld

23. november 2011

norenberg

led selv af ekstrem kvalme hele graviditeten og kastede op næsten hver gang jeg spiste så levede af agurk, kiks og kogt pasta....da jeg fødte havde jeg tabt 25 kg fra udgangs vægten

Anmeld

23. november 2011

Anonym

kimfrit skriver:

jeg kan ikke tøle nødder, hvad for nogle små drikke tænker du på? sådan noget cultura eller?

Øv!!:/ Det virker ellers virkelig godt Min læge sagde at det helst skulle være noget saft, frugt juice, vand eller --- Lunken cola uden brus:/ Den sidste har jeg simpelthen ikke testet, men du skal være velkommen

Anmeld

23. november 2011

Darling<3

kimfrit skriver:

Glemte denne - revne æbler

Anmeld

24. november 2011

kimfrit

Anonym skriver:

Øv!!:/ Det virker ellers virkelig godt Min læge sagde at det helst skulle være noget saft, frugt juice, vand eller --- Lunken cola uden brus:/ Den sidste har jeg simpelthen ikke testet, men du skal være velkommen

Jeg har forsøgt med med appelsin juice, men det går lige ned og give opkast, tror det bliver for syrligt for mig, men må lige prøve med diverse frugt og grønt....

Til sidst må man da finde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.