Kvalme.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2011

kimfrit

Er i da helt sindsyge min kvalme er virkelig begyndt at komme, jeg kan godt huske jeg havde meget kvalme med min første graviditet, men for fanden, jeg kan sgu ikke huske det var så slemt her.

Puha jeg har det bare som om jeg er ved at kaste op hele tiden og kan ikek rigtig finde ud af om jeg er sulten eller dårlig.

Hver morgen står jeg og laver bræklyden, der er dog intet i min mave, og det bliver ikke bedre i løbet af dagen, man da kan jeg dog stadig holde det inde.

Andre med frygtelig kvalme? Og hvad er det nu man kan gøre ved det ?

Hilsen hende der ikke kan slippe sofaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

pemiro

kimfrit skriver:

Er i da helt sindsyge min kvalme er virkelig begyndt at komme, jeg kan godt huske jeg havde meget kvalme med min første graviditet, men for fanden, jeg kan sgu ikke huske det var så slemt her.

Puha jeg har det bare som om jeg er ved at kaste op hele tiden og kan ikek rigtig finde ud af om jeg er sulten eller dårlig.

Hver morgen står jeg og laver bræklyden, der er dog intet i min mave, og det bliver ikke bedre i løbet af dagen, man da kan jeg dog stadig holde det inde.

Andre med frygtelig kvalme? Og hvad er det nu man kan gøre ved det ?

Hilsen hende der ikke kan slippe sofaen

Seaband armbånde fra apoteket hjalp mig med min kvalme jeg havde 24/7

Anmeld

23. november 2011

katrineoerum

pemiro skriver:

De hjalp også mig

Anmeld

23. november 2011

NJN

De seaband hjalp/hjælper overhovedet ikke mig.. 

jeg ved ikke hvad du kan stille op, andet end at stille dine lyster.. Altså, lige så snart du får lyst til noget, så spis det uanset hvad det er.. Det hjælper mig. Jeg har levet meget usundt i disse uger, men hellere det, en slet ikke at få noget mad.. 

Ellers så noget der hjælper mig meget er: Kamille te, det drikker jeg hver morgen, hvor det er værst.. Ellers så citrus frugter, appelsin citron og mandarin.. Det hjælper også på kvalmen..

Og digestive kiks, det kan give dig bare en lille smule i maven. 

Og så et kæmpe , jeg kender ALT til det og det er absolut IKKE fedt! 

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

pemiro skriver:

er de dyre de der seaband?

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

NJN skriver:

De seaband hjalp/hjælper overhovedet ikke mig.. 

jeg ved ikke hvad du kan stille op, andet end at stille dine lyster.. Altså, lige så snart du får lyst til noget, så spis det uanset hvad det er.. Det hjælper mig. Jeg har levet meget usundt i disse uger, men hellere det, en slet ikke at få noget mad.. 

Ellers så noget der hjælper mig meget er: Kamille te, det drikker jeg hver morgen, hvor det er værst.. Ellers så citrus frugter, appelsin citron og mandarin.. Det hjælper også på kvalmen..

Og digestive kiks, det kan give dig bare en lille smule i maven. 

Og så et kæmpe , jeg kender ALT til det og det er absolut IKKE fedt! 

Ja, det bare ikke så tit vi har noget af det mærkelige jeg nogle gange tænker på at spise, men jeg har altså også bare kvalme 24/7

Kan slet ikke huske det var så slemt første gang

Må ud og købe nogle kiks jeg kan have liggene, tak for svar

Anmeld

23. november 2011

NJN

kimfrit skriver:

Ja, det bare ikke så tit vi har noget af det mærkelige jeg nogle gange tænker på at spise, men jeg har altså også bare kvalme 24/7

Kan slet ikke huske det var så slemt første gang

Må ud og købe nogle kiks jeg kan have liggene, tak for svar

Nej det er heller ikke så tit, vi har noget liggende jeg har lyst til.. Men hvis muligheden er der, så køber jeg det bare..  

Anmeld

23. november 2011

kimfrit

NJN skriver:

Nej det er heller ikke så tit, vi har noget liggende jeg har lyst til.. Men hvis muligheden er der, så køber jeg det bare..  

hehe ja, jeg bor lige ved sden af et center, så jeg kunne bare å der over når jeg er hjemme, men når jeg først kommer hjem fra arbejde og har hente den lille, så magter jeg næsten ikke andet end at ligge på sofaen og hygge med lillepigen

Må købe stort ind i morgen når vi skal over og handle

Tak for dit svar

Anmeld

23. november 2011

NJN

kimfrit skriver:

hehe ja, jeg bor lige ved sden af et center, så jeg kunne bare å der over når jeg er hjemme, men når jeg først kommer hjem fra arbejde og har hente den lille, så magter jeg næsten ikke andet end at ligge på sofaen og hygge med lillepigen

Må købe stort ind i morgen når vi skal over og handle

Tak for dit svar

Ja, det var en god idé.

Anmeld

23. november 2011

pemiro

kimfrit skriver:

er de dyre de der seaband?

Mener jeg gav 127 for 2.
Man skal have et på hvert håndled, så de sælges i par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.