Playstation3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. februar 2009

trunte89

Ja, det er træls. Men havde et gavekort til butikken så var nødt til at købe den der, og den kan ikke byttes. Så det træls.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

Pia.

trunte89 skriver:

Ja, det er træls. Men havde et gavekort til butikken så var nødt til at købe den der, og den kan ikke byttes. Så det træls.

kan den heller ike byttes til anden vare... - en ting er man ikke kan få pengene tilbage, men mener at de skal bytte til en anden vare og hvis den er i ubrudt æske så burde det ikke være noget problem...

Anmeld

20. februar 2009

trunte89

Jo, det kan den. men vi kunne godt bruge pengene til at dække underskudet istedet.. Og så var der 2 spil med hvor det ene er åbnet, så ved ikke hvor meget jeg ville kunne få for kun manskinen og 1 spil hvis jeg byttede..

Anmeld

20. februar 2009

malou

trunte89 skriver:

Jo, det kan den. men vi kunne godt bruge pengene til at dække underskudet istedet.. Og så var der 2 spil med hvor det ene er åbnet, så ved ikke hvor meget jeg ville kunne få for kun manskinen og 1 spil hvis jeg byttede..

kan du ikke få et tilgode bevis istedet... jeg ville da ikke sælge den til så meget under prisen og da de er på tilbud bliver det jo svært for dig!!!

Anmeld

20. februar 2009

trunte89

jo, måske, men jeg har bare ret meget brug for pengene.
Og har i forvejen en gavekort dertil på 2000 så det er ikke lige det jeg mangler..

Anmeld

20. februar 2009

malou

trunte89 skriver:

jo, måske, men jeg har bare ret meget brug for pengene.
Og har i forvejen en gavekort dertil på 2000 så det er ikke lige det jeg mangler..

gavekortet kan du sælge smiler

Anmeld

20. februar 2009

Pia.

Hvor langt vil du gå ned ? - hvis man er rigtig heldig og den er på tilbud kan man jo få den til mellem 2500 - 2800,-
så det skal jo kunne betale sig at købe den hos dig...
grunden til jeg spørg er at du rigtig gerne vil af med den og vi rigtig gerne vil have sådan en - men det skal jo også kunne betale sig for os....

Knus Pia...

Anmeld

20. februar 2009

trunte89

PiaR skriver:

Hvor langt vil du gå ned ? - hvis man er rigtig heldig og den er på tilbud kan man jo få den til mellem 2500 - 2800,-
så det skal jo kunne betale sig at købe den hos dig...
grunden til jeg spørg er at du rigtig gerne vil af med den og vi rigtig gerne vil have sådan en - men det skal jo også kunne betale sig for os....

Knus Pia...

ville meget gerne kunne få 2700 plus porto eller evt afhentinig

Anmeld

20. februar 2009

trunte89

malou skriver:

gavekortet kan du sælge smiler

Har allerede det gavekort vi har til slag, og der er ikke den store interesse. Så det er heller ikke helt nemt, så tror bare det bliver gemt til gaver senere hen..

Anmeld

20. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis det havde været en ps3 60 gb, så havde den steget i pris... Den koster brugt nu omkring 6000 kr, for den kan både afspille ps2 og ps1 spil samtidig. Fortæl mig hvorfor de har været så underlige, kun at lave én version der ka det?!... FORSTÅR det ikke...

Jeg har en ps2, den er jeg glad for. Min husbonni mener han er 'berretiget' til en ps3 hehe, fordi jeg fik en ps2 i julegave. Men ikke liiiiige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.