Nå man så endelig tester..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Camillos

christina92 skriver:

Så kunne du ikke vente længere søde

Lyder spændene med den ekstra streg!  Jeg håber der er en lille blyp i mavsen og at du hen mod weekenden står med en hel klar positiv test.

Ja jeg håber det også men det er jo slet slet ikke sikkert.. det kan også bare være mig der er tosset i mit hoved eller noget i den stil .. eller testen der er tørret ind og det er en falsk posetiv... Ja... 

af at tænke på der er LAAANG TID TIL REEL TESTDAG... 29 nov. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

baby012

efter den anbefalede tid kan du ikke regne med resultatet jeg har selv haft en del tests som var svagt posetive efter tidsrammen hvor jeg så panikkede med det samme for var da helt sikkert gravid så .. meen, hvis der ikke inden for tidsrammen kommer en svag streg, så har jeg ikke prøvet at være gravid  

Anmeld

23. november 2011

Camillos

henh01 skriver:

en streg er en streg

Tak hvor er du sød du giver lidt håb!   Det har man også brug for hehe! Håber håber håber! Nu må vi se om jeg er kugle skør eller om jeg endelig er gravid 

Anmeld

23. november 2011

ønskebørn74

Camillos skriver:

Er der nogle af jer der har siddet med en lidt utydelig ekstra streg på testen efter "tidsrammen" ? 

og evt stadigvæk har været gravide? kan ihverfald se afmærkninger... 

Har testet omkring 4 dage før tid.. 

sæt et billede ind så vi kan give vores besyv med...

Anmeld

23. november 2011

Camillos

ønskebarn74 skriver:

sæt et billede ind så vi kan give vores besyv med...

Ville ønske jeg kunne! har smidt testen ud nu fordi jeg blev ved at glo på den!!! Hehe .. men det var en svag lyserød streg der hvor den posetive streg plejer at være.. Og yep den kan ses! men er usikker den har ligget fra kl 06:30 imorges og så til 15:20?  og der er så mange formaninger omkring posetiv efter tid.. 

Men hvis jeg er gravid er jeg bange for en biokemiskabort har siden d 15 haft ømme bryster og nu er der ikke så meget ømhed tilbage.. 

Hader min krop sommetider.. ! 

Anmeld

23. november 2011

ønskebørn74

Camillos skriver:

Ville ønske jeg kunne! har smidt testen ud nu fordi jeg blev ved at glo på den!!! Hehe .. men det var en svag lyserød streg der hvor den posetive streg plejer at være.. Og yep den kan ses! men er usikker den har ligget fra kl 06:30 imorges og så til 15:20?  og der er så mange formaninger omkring posetiv efter tid.. 

Men hvis jeg er gravid er jeg bange for en biokemiskabort har siden d 15 haft ømme bryster og nu er der ikke så meget ømhed tilbage.. 

Hader min krop sommetider.. ! 

der er jo 4 dage til testdag... så rolig nu.. den behøver ikke være der inden for tiden nu...

Anmeld

23. november 2011

Camillos

ønskebarn74 skriver:

der er jo 4 dage til testdag... så rolig nu.. den behøver ikke være der inden for tiden nu...

hehe nej jeg ved det  Ser lige om jeg kan trylle et billede frem.. 

Anmeld

23. november 2011

june1987

Camillos skriver:

Det kan man heller ikke .. Nu er nok ved at være nok ! .. Så er lidt blandet i mine følelser lige pt .. og om jeg nu skal igennem en sorg process eller vente på at blive gravid .. Jeg håber sådan at den er der den her gang hvis den vil blive siddende!! Ellers vil jeg slet ikke være gravid.. Ja det hele er en stor pærevælling i mit hoved ! 

det kan jeg skisme godt forstå da 

hvordan så er det jeres første??

alt for du er gravid og den bliver 

Anmeld

23. november 2011

Camillos

june1987 skriver:

det kan jeg skisme godt forstå da 

hvordan så er det jeres første??

alt for du er gravid og den bliver 

ja det erønskebarnet igennem 5 år.....  

Anmeld

23. november 2011

christina92

Camillos skriver:

Ja jeg håber det også men det er jo slet slet ikke sikkert.. det kan også bare være mig der er tosset i mit hoved eller noget i den stil .. eller testen der er tørret ind og det er en falsk posetiv... Ja... 

af at tænke på der er LAAANG TID TIL REEL TESTDAG... 29 nov. 

Kan godt forstå du er ved at  over at der går så lang tid! Jeg føler virkelig med dig..

Sender mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.