Højt humør på bondegården

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

Helle30

er, hvad der er lige nu. Tænk, det er lykkes mig at finde en frisør, der har tid til at farve mit hår lørdag formiddag.
Og guess what; I eftermiddag skal jeg hente Sofie i dp for første gang i 4 uger. Det er legestuedag, og de holder fastelavn m. forældrekaffe i eftermiddag. Jeg har hyret mine forældre til at komme og være sammen med Louise den times tid+, jeg er væk.
Jeg glæder mig da nærmest som et lille barn til at hente S. og se hende i et fastelavnskostume. Dp'erne har insisteret på at lave kostumer til alle ungerne selv, så jeg aner ikke, om jeg skal kigge efter en bi eller en robot.
Og som ekstra bonus vil der garanteret være en del af de dér voksne mennesker til stede. Det er mange dage siden, jeg har set andre end manden - nåja med undtagelse af postmanden, men det er kun hvis jeg når at se, han er her, og dem dér i fjernsynet, de tæller ikke.

Ville bare lige dele min glæde - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Rasmine

Hvad med os? Hører vi ind under kategorien ikke-voksne?

Bliver sgu fedt at komme ud igen.
Havde helt glemt hvordan det var at være nybagt.

Mette - på vej på job snart, i 25 timer, med efterflg. nattevagter lørdag og søndag

Anmeld

19. februar 2009

Helle30

Jojo Bacon - og jeg er skam meget taknemmelig for, at I findes.
Det er bare lidt lissom at kigge på voksne mennesker i tv - man kan ikke røre ved jer.
Nu bliver jeg nok misforstået med vilje, og den ligger da også lige til højrebenet. Det er jo ikke fordi, jeg har tænkt mig at rage på personale og foreller i legestuen i eftermiddag. Det er bare noget andet, når man ikke har set så mange mennesker "live" i lang tid og så pludselig har muligheden.

Du forstå?

- Helle - på vej i bad

Anmeld

19. februar 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jojo Bacon - og jeg er skam meget taknemmelig for, at I findes.
Det er bare lidt lissom at kigge på voksne mennesker i tv - man kan ikke røre ved jer.
Nu bliver jeg nok misforstået med vilje, og den ligger da også lige til højrebenet. Det er jo ikke fordi, jeg har tænkt mig at rage på personale og foreller i legestuen i eftermiddag. Det er bare noget andet, når man ikke har set så mange mennesker "live" i lang tid og så pludselig har muligheden.

Du forstå?

- Helle - på vej i bad

Jes jes, maj fordå.

Så ser man lige Helle AE på nogle af de andre forældre, og give knus til højre og venstre...

Anmeld

19. februar 2009

Helle30

Jeg holdt fingrene for mig selv Bacon. Men for filan, hvor var det skønt at komme afsted - bare en time. Og Sofie var så overrasket over at se mig, at hun først så helt forskrækket ud - så klarede hun op i det største smil, og så udbrød hun Ihhhhh, mens hun holdt hænderne op til kinderne. Og så ville hun altså bare ikke slippe mig, så det blev hende, jeg nussede med.
Det kan virke lidt banalt, men nu har det jo næsten kun været far, der har duet til noget de sidste 4 uger, og så var jeg altså lige ved at tude over, så glad hun blev for at se mig.

Og så VAR der jo faktisk rigtig mange af de dér voksne mennesker. Fik dog kun lige hilst på et par stykker og fik så ellers en god lang snak med dp'eren.

- Helle, der har haft en dejlig dag med adspredelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.