Ultra søde grydelapper :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Hihi, det smykke du snakker om er ikke noget vi laver. Amio.dk er en hjemmeside for en maasse kreative mennesker, der har hver deres butik :-) Vores butik finder du her: http://www.amio.dk/butik/gronaert/

Det giver da i hvert fald liv i køkkenet, med nogle flere farver! :-) Det er min mor der laver disse og jeg er selv helt forelsket i dem! (Derfor har jeg naturligvis også et par. hehe :-P)
Jeg lader grydelapperne ligge til dig! :-) 

ihh øv.. så må jeg jo købe over 2 gange..

synes den halskæde er ret fed..

men kigger lige alt jeres igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

ihh øv.. så må jeg jo købe over 2 gange..

synes den halskæde er ret fed..

men kigger lige alt jeres igennem..

Det kan jeg kun give dig ret i, at den er! Men smykker er ikke lige vores speciale, så du er nødt til at købe to gange ja... Meen, fragten kan nu ikke være det store på det smykke :-) 
Det er helt sikkert også muligt for dig at kontakte sælgeren med smykket og høre, om vedkommende vil lægge det til siden til dig :-)

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i, at den er! Men smykker er ikke lige vores speciale, så du er nødt til at købe to gange ja... Meen, fragten kan nu ikke være det store på det smykke :-) 
Det er helt sikkert også muligt for dig at kontakte sælgeren med smykket og høre, om vedkommende vil lægge det til siden til dig :-)

hihi..

venter bare til den 20 og håber på at smykket stadig er der..

lapperne er dem jeg helst vil have, så der kan komme lidt liv i køkkenet..

Anmeld

24. januar 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

hvor er de fede, kunne godt tænke mig et par her når der kommer børnepenge..

Hej du :-) Nu har jeg haft grydelapperne lagt til side til dig - er du stadig interesseret, for så skal vi da have fundet ud af det :-)

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Hej du :-) Nu har jeg haft grydelapperne lagt til side til dig - er du stadig interesseret, for så skal vi da have fundet ud af det :-)

guud, det må du undskylde, havde helt glemt det.. har haft så meget i hovedet de sidste par dage..

viste kæresten dem, og han synes ikke de var så imponerende, og eftersom at han skal flytte ind meget snart, så duer det ikke.. så er nok nødt til at melde fra.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.