Ultra søde grydelapper :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.791 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. november 2011

grøn · ært

Dejlige store og tykke grydelapper (21 cm i diameter).
De søde grydelapper med ugler på forsiden er hæklet i dobbelt garn, på både for- og bagside, så man ikke brænder fingrene.

Hæklet i skønne pastelfarver!

Send mig en besked eller køb dem direkte for kun  179,-  her:  http://www.amio.dk/produkt/53160/

(jeg beklager at jeg ikke kan linke!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

grøn · ært

19. december 2011

grøn · ært

6. januar 2012

grøn · ært

6. januar 2012

An&Jo

hvor er de fede, kunne godt tænke mig et par her når der kommer børnepenge..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Dejlige store og tykke grydelapper (21 cm i diameter).
De søde grydelapper med ugler på forsiden er hæklet i dobbelt garn, på både for- og bagside, så man ikke brænder fingrene.

Hæklet i skønne pastelfarver!

Send mig en besked eller køb dem direkte for kun  179,-  her:  http://www.amio.dk/produkt/53160/

(jeg beklager at jeg ikke kan linke!)

og hvor er der mange fine ting på jeres hjemmeside..

der kunne jeg godt købe mig fattig..

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

hvor er de fede, kunne godt tænke mig et par her når der kommer børnepenge..

Uha, hvornår gør der det? 

Men du er mere end velkommen! Jeg kan lægge dem til side til dig og så kan du købe dem inde på butikken, når du har fået børnepengene? :-)

Hvis det ikke lige er til at hitte ud af, så skal du endelig sige til! Så guider jeg dig nemt igennem det :-)

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

og hvor er der mange fine ting på jeres hjemmeside..

der kunne jeg godt købe mig fattig..

Tuusinde tak skal du have!! 

Sig til hvis der er andet jeg skal lægge til siden til dig :-) 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Uha, hvornår gør der det? 

Men du er mere end velkommen! Jeg kan lægge dem til side til dig og så kan du købe dem inde på butikken, når du har fået børnepengene? :-)

Hvis det ikke lige er til at hitte ud af, så skal du endelig sige til! Så guider jeg dig nemt igennem det :-)

det gør der her den 20, og tror det bliver dagen hvor jeg skal vove mig ud i nogle lidt mere avancerede grydelapper end bare de ensfarvede fra sødahl jeg har..

i har os en lang forgyldt messingkæde med en stor sort perle for enden, den må du os gerne lægge til side hvis der er flere.. den havde noget forgyldt halløj ud over den øverste del af perlen..

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

det gør der her den 20, og tror det bliver dagen hvor jeg skal vove mig ud i nogle lidt mere avancerede grydelapper end bare de ensfarvede fra sødahl jeg har..

i har os en lang forgyldt messingkæde med en stor sort perle for enden, den må du os gerne lægge til side hvis der er flere.. den havde noget forgyldt halløj ud over den øverste del af perlen..

Hihi, det smykke du snakker om er ikke noget vi laver. Amio.dk er en hjemmeside for en maasse kreative mennesker, der har hver deres butik :-) Vores butik finder du her: http://www.amio.dk/butik/gronaert/

Det giver da i hvert fald liv i køkkenet, med nogle flere farver! :-) Det er min mor der laver disse og jeg er selv helt forelsket i dem! (Derfor har jeg naturligvis også et par. hehe :-P)
Jeg lader grydelapperne ligge til dig! :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.