fjerritslev eller der omkring:D.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Bryndis

Chraz skriver:

hehe jeg kan faktisk ikk huske hvor vesløs ligger 

Omkring 20 km fra Fjerritslev mod Thisted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chraz

Bryndis skriver:

Omkring 20 km fra Fjerritslev mod Thisted

er det et lille stykke fra thorup? Ej det er næsten pinlligt jeg ikke ved det :p hehe

Anmeld

19. december 2011

Bryndis

Chraz skriver:

er det et lille stykke fra thorup? Ej det er næsten pinlligt jeg ikke ved det :p hehe

Det ved jeg ikke. Er selv tilflytter
Men man køre igennem Vesløs når man køre til Thisted fra Fjerritslev. Det ligger lige i midten.

Anmeld

19. december 2011

Nolle

Chraz skriver:

Okay. Det kunne da være hyggeligt at møde nogle nye mennesker okay skal han så snart starte i dagpleje eller?

Jeg har selv 3 børn på 5, halvandet og en lille bebs på 3 måneder Det kan godt blve for meget det samme når man bare går herhjemme hele tiden. Det bliver meget rengøring og børnepasning

Ja desværre - ville meget heller være hjemmegårdehusmor ;D 

Hold da op. der er da en håndfuld (; 

Sådan er det med børen de første mange år, går rent og pas børn .. Ville du så have nogen beeler i str 3? - vi fandt dem der hjemme og de er lidt få små til min søn ..

Anmeld

19. december 2011

Chraz

Bryndis skriver:

Det ved jeg ikke. Er selv tilflytter
Men man køre igennem Vesløs når man køre til Thisted fra Fjerritslev. Det ligger lige i midten.

Tror jeg måske nogenlunde er ved at have en ide om hvor det er henne hehe kommer ikke så meget på de kanter

Anmeld

19. december 2011

Chraz

schonert skriver:

Ja desværre - ville meget heller være hjemmegårdehusmor ;D 

Hold da op. der er da en håndfuld (; 

Sådan er det med børen de første mange år, går rent og pas børn .. Ville du så have nogen beeler i str 3? - vi fandt dem der hjemme og de er lidt få små til min søn ..

Ja der er rigeligt at se til Især når den ældste er hjemme, for hun har dælme bare krudt i bagenden :p hehe. og så snakker hun som et vandfald. Man kan blive helt skør når hun er hjemme, men når hun  så er hos sin far savner man det alligevel

Jow det kunne da godt tænkes vi gerne ville det. Skal du have noget for dem så?

Anmeld

19. december 2011

Nolle

Chraz skriver:

Ja der er rigeligt at se til Især når den ældste er hjemme, for hun har dælme bare krudt i bagenden :p hehe. og så snakker hun som et vandfald. Man kan blive helt skør når hun er hjemme, men når hun  så er hos sin far savner man det alligevel

Jow det kunne da godt tænkes vi gerne ville det. Skal du have noget for dem så?

Hehe - det ville jeg godt tro.  - der er osse gang i min søn, han ville ikke side stille overhovdet ! haha.. 

Skal ikke have noget få dem, ville bare smide dem ud hvis der ikke var nogen der ville have dem  

Anmeld

19. december 2011

Chraz

schonert skriver:

Hehe - det ville jeg godt tro.  - der er osse gang i min søn, han ville ikke side stille overhovdet ! haha.. 

Skal ikke have noget få dem, ville bare smide dem ud hvis der ikke var nogen der ville have dem  

hehe han ligner også bare en rigtig krudtugle Han er da ikke til at stå for. Tænker på om vi skal fortsætte snakken i pb? Ellers kunne det sikkert blive en meget lang tråd det her

Anmeld

19. december 2011

Nolle

Chraz skriver:

hehe han ligner også bare en rigtig krudtugle Han er da ikke til at stå for. Tænker på om vi skal fortsætte snakken i pb? Ellers kunne det sikkert blive en meget lang tråd det her

Hehe. Mange tak , eller hvad man nu siger

- Jo det synes jeg bestemt vi skal

Anmeld

19. december 2011

Bryndis

Chraz skriver:

Tror jeg måske nogenlunde er ved at have en ide om hvor det er henne hehe kommer ikke så meget på de kanter

Okey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.