fjerritslev eller der omkring:D.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.218 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Kamilla-m

sagen er den at mig og ungerne bor genhuset i fjerritslev, fordi vores lejlighed er fyldt med skimmelsvamp. så tænkte jeg på om der er andre her inde der bor her omkring som evt kunne tænke sig at mødes?

Jeg har Lucas på 4år, og Mathilde på 16mdr, og babyboy i maven .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chraz

MortilMogL skriver:

sagen er den at mig og ungerne bor genhuset i fjerritslev, fordi vores lejlighed er fyldt med skimmelsvamp. så tænkte jeg på om der er andre her inde der bor her omkring som evt kunne tænke sig at mødes?

Jeg har Lucas på 4år, og Mathilde på 16mdr, og babyboy i maven .

Hejsa

Jeg bor selv i fjerritslev. Kan det passe jeg så dig i superbedst her i starten af december eller der omkring?

Jeg har Natalie på 5 lige om lidt, Emma på snart 2, og Noah på 3 måneder

Anmeld

19. december 2011

Kamilla-m

Chraz skriver:

Hejsa

Jeg bor selv i fjerritslev. Kan det passe jeg så dig i superbedst her i starten af december eller der omkring?

Jeg har Natalie på 5 lige om lidt, Emma på snart 2, og Noah på 3 måneder

det kan sagtens passe

Anmeld

19. december 2011

Chraz

MortilMogL skriver:

det kan sagtens passe

syntes godt nok du så lidt bekendt ud hvor længe skal i være i fjerritslev så?

Anmeld

19. december 2011

Kamilla-m

Chraz skriver:

syntes godt nok du så lidt bekendt ud hvor længe skal i være i fjerritslev så?

vi er lige flyttet tilbage til pandrup . men der er heller ikke langt fra fjerritslev til pandrup, så for min skyld kan vi sagtens stadig finde på et eller andet vis du har lyst selvf

Anmeld

19. december 2011

Chraz

MortilMogL skriver:

vi er lige flyttet tilbage til pandrup . men der er heller ikke langt fra fjerritslev til pandrup, så for min skyld kan vi sagtens stadig finde på et eller andet vis du har lyst selvf

Det kunne i hvertfald være hyggeligt at lære nogle nye mennesker at kende. Jeg går bare herhjemme på barsel og kører i de samme rutiner. Så nu er jeg begyndt at sætte lejigheden i stand

Men nej der er heldigvis ikke så langt. Især ikke hvis man har bil  

er det den samme lejlighed i er kommet tilbage i eller måtte i finde en ny så?

Anmeld

19. december 2011

Kamilla-m

Chraz skriver:

Det kunne i hvertfald være hyggeligt at lære nogle nye mennesker at kende. Jeg går bare herhjemme på barsel og kører i de samme rutiner. Så nu er jeg begyndt at sætte lejigheden i stand

Men nej der er heldigvis ikke så langt. Især ikke hvis man har bil  

er det den samme lejlighed i er kommet tilbage i eller måtte i finde en ny så?

ja, hihi . jeg er også på barsel! . har du bil eller hvordan?

- nej vi har fået ny lejlighed, fordi skimmelsvampen var helt nede i spærene (staves) altså det der er under gulvet, og i loftet til underboens lejlighed, så det ville tage alt alt for lang tid at få det ordnet.

Anmeld

19. december 2011

Chraz

MortilMogL skriver:

ja, hihi . jeg er også på barsel! . har du bil eller hvordan?

- nej vi har fået ny lejlighed, fordi skimmelsvampen var helt nede i spærene (staves) altså det der er under gulvet, og i loftet til underboens lejlighed, så det ville tage alt alt for lang tid at få det ordnet.

ja det har vi. Er blevet helt afhængig af den efterhånden

Okay, det er træls når man er nødt til at flytte pga sådan noget. Især hvis man var glad hvor man var. Har i så boet i pandrup hele tiden?

Anmeld

19. december 2011

Kamilla-m

Chraz skriver:

ja det har vi. Er blevet helt afhængig af den efterhånden

Okay, det er træls når man er nødt til at flytte pga sådan noget. Især hvis man var glad hvor man var. Har i så boet i pandrup hele tiden?

tja, faks er det okay (: efter mig og børnenes far gik og flyttede fra hinanden så var der ikke andre lejligheder end en lille 2 værelse, Lucas og Mathilde delte værelse og jeg selv sov i stuen, søgte og søgte efter større lejligheder men der var INTET overhoved . så blev Mathilde ved at være syg og så spurgte min læge om der kunne være fugt hvor vi boede for intet hjalp på hosten osv på hende, så fik jeg kommunen ud og der var 6 gange så meget skimmelsvamp som der må være, og det var dirkete livsfarligt, så vi skulle flytte samme dag som der kom svar, og den eneste mulighed der var var ungdomspenssionen i fjerritslev, desværre s;. men så hjalp kommunen os med at finde den her nye lejlighed og det er fantastisk, vi har fået en 4værelse, begge unger har hver deres værelse nu og jeg har soveværelse. det giver så meget mere overskud at man nu har et ordentlig hjem, og ville så gerne flytte til noget andet inden jeg skulle føde, og jeg nåede det .

ja, vi kommer her fra pandrup/kaas - vi har så dog boede i hobro i 1½år

Anmeld

19. december 2011

Chraz

MortilMogL skriver:

tja, faks er det okay (: efter mig og børnenes far gik og flyttede fra hinanden så var der ikke andre lejligheder end en lille 2 værelse, Lucas og Mathilde delte værelse og jeg selv sov i stuen, søgte og søgte efter større lejligheder men der var INTET overhoved . så blev Mathilde ved at være syg og så spurgte min læge om der kunne være fugt hvor vi boede for intet hjalp på hosten osv på hende, så fik jeg kommunen ud og der var 6 gange så meget skimmelsvamp som der må være, og det var dirkete livsfarligt, så vi skulle flytte samme dag som der kom svar, og den eneste mulighed der var var ungdomspenssionen i fjerritslev, desværre s;. men så hjalp kommunen os med at finde den her nye lejlighed og det er fantastisk, vi har fået en 4værelse, begge unger har hver deres værelse nu og jeg har soveværelse. det giver så meget mere overskud at man nu har et ordentlig hjem, og ville så gerne flytte til noget andet inden jeg skulle føde, og jeg nåede det .

ja, vi kommer her fra pandrup/kaas - vi har så dog boede i hobro i 1½år

Hold da op. det var alligevel ikke så lidt da. Der er heller ikke noget værre end at gå i en fugtig lejlighed. Man føler sig så klam hele tiden. Så er det dejligt i kunne finde noget nyt så hurtigt. Så kan du også få indrettet et værelse til lillebror

Vi vil også gerne finde noget større, men vi har besluttet at vente til vi skal købe hus for vi vil ikke flytte mere med børnene end højest nødvendigt. Så forhåbentlig kan det ske når jeg også kommer ud i fast arbejde og vores gæld er helt væk

Hvad laver du så når du ikke er på barsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.