Chraz skriver:
ja det har vi. Er blevet helt afhængig af den efterhånden 
Okay, det er træls når man er nødt til at flytte pga sådan noget. Især hvis man var glad hvor man var. Har i så boet i pandrup hele tiden? 
tja, faks er det okay (: efter mig og børnenes far gik og flyttede fra hinanden så var der ikke andre lejligheder end en lille 2 værelse, Lucas og Mathilde delte værelse og jeg selv sov i stuen, søgte og søgte efter større lejligheder men der var INTET overhoved
. så blev Mathilde ved at være syg og så spurgte min læge om der kunne være fugt hvor vi boede for intet hjalp på hosten osv på hende, så fik jeg kommunen ud og der var 6 gange så meget skimmelsvamp som der må være, og det var dirkete livsfarligt, så vi skulle flytte samme dag som der kom svar, og den eneste mulighed der var var ungdomspenssionen i fjerritslev, desværre s;. men så hjalp kommunen os med at finde den her nye lejlighed
og det er fantastisk, vi har fået en 4værelse, begge unger har hver deres værelse nu og jeg har soveværelse. det giver så meget mere overskud at man nu har et ordentlig hjem, og ville så gerne flytte til noget andet inden jeg skulle føde, og jeg nåede det
.
ja, vi kommer her fra pandrup/kaas - vi har så dog boede i hobro i 1½år 
Anmeld