Den store tråd om blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Solstrålebørn

Blødning (meget, lidt?): Blødte meget, livmoderen blev tømt hver morgen... 
Beskrivelse af blodet:Både lys og mørk.. 
Tidspunkt i graviditet: Fra 12+ frem til 18+ - 19+ ca 
Lægens forklaring: Sarte slimhinder, blev scannet maaange gange
Efterfølgende SA/MA: Nej, fik en dejlig pige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Leneur

Jeg blødte lidt mørkt brunligt blod de første 3 mdr. omkring min normale menstruationsperiode i en 3 dage. Fik at vide hos lægen det var meget normalt.
Har i dag en datter på snart 3 år.....

Anmeld

17. august 2012

Annette A

Har gennemført to vellykkede graviditeter helt uden blødninger, men har prøvet at bløde i min 2. og 4. graviditet.

2. graviditet

Meget lidt blod. En pletblødning de to første gange. Sidste gang begyndte det at bløde vedvarende og endte i menstrationslignede blødning og smerter.

Frisk blod.

Blodplet i uge 7 og igen i ca. uge 9. Sidste gang i uge 11.

Ingen forklaring til at starte med andet end evt abortrisiko.

Endte i uge 11 med en SA.

4. graviditet

Moderat blødning i et par timer. Ingen smerter. Brunt udflåd 14 dage senere.

Mørkt blod og brunt blod.

Første gang i uge 12 og anden gang i uge 14.

Ingen forklaring andet en evt sarte slimhinder og så fin og sund baby ved NF-scanning.

Har været til MD-scanning og er i uge 21 nu og baby har det fint og mærker masser af liv.

Anmeld

17. august 2012

LMX

Lady Marion <3 skriver:

Hvor langt henne er du ?? Det er så frustrerende Man er møg nervøs. Gynækologen sagde at blødningerne helst skal stoppe inden uge 20 . Jeg måtte godt arbejde , de sagde at det havde intet med baby af gøre og at det IKKE var fordi jeg var ved at abotere ,, baby havde det godt derinde ,,

Jeg er 15+4

Jeg må tilgengæld ikke arbejde da risiko for SA stadig er forhøjet pga blodansamlingen i livmoderen. Desuden kan jeg ikke stå i en arbejdssituation og pludselig få en styrtning. For det er virkelig voldsomt når det sker.

Jeg kan også tydeligt mærke hvornår jeg skal slappe af. Får ondt i sækken når jeg er på benene for længe ad gangen.

Jeg er ikke så nervøs mere, har vænnet mig til det. Især fordi jeg bløder lidt hver dag.

Baby har det også fint hos mig, men da moderkagen ligger halvvejs foran åbningen så er der risiko for at en styrtning vil rive den løs..

Men ja.. Frustrerende at man ikke bare kan ha en "normal" graviditet.

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

LMX skriver:

Jeg er 15+4

Jeg må tilgengæld ikke arbejde da risiko for SA stadig er forhøjet pga blodansamlingen i livmoderen. Desuden kan jeg ikke stå i en arbejdssituation og pludselig få en styrtning. For det er virkelig voldsomt når det sker.

Jeg kan også tydeligt mærke hvornår jeg skal slappe af. Får ondt i sækken når jeg er på benene for længe ad gangen.

Jeg er ikke så nervøs mere, har vænnet mig til det. Især fordi jeg bløder lidt hver dag.

Baby har det også fint hos mig, men da moderkagen ligger halvvejs foran åbningen så er der risiko for at en styrtning vil rive den løs..

Men ja.. Frustrerende at man ikke bare kan ha en "normal" graviditet.

Øv det lyder træls  men ja , man vænner sig til meget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.