er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft min mens den 14 november, den er ikke komme endnu, men havde i nogen dage lidt brunt udflåd, ikke noget der krævede bind, men kunne se det når jeg tørrede mig efter toilet besøg. Nu er det så væk igen. Nogen der har prøvet dette? Jeg vil teste om en uges tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Anonym trådstarter

Op op

Anmeld

23. november 2011

th

Anonym skriver:

Jeg skulle have haft min mens den 14 november, den er ikke komme endnu, men havde i nogen dage lidt brunt udflåd, ikke noget der krævede bind, men kunne se det når jeg tørrede mig efter toilet besøg. Nu er det så væk igen. Nogen der har prøvet dette? Jeg vil teste om en uges tid.

har ikke prøvet det, men jeg ville da sige du skulle tage en test.. hvorfor vil du vente???

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Op op

Ved min sidste graviditet (7år siden) hehe. Dannede jeg hcg langsomt. Ville også gerne teste idag, men de har ikke valmed her hvor jeg bor.

Anmeld

23. november 2011

th

Anonym skriver:

Ved min sidste graviditet (7år siden) hehe. Dannede jeg hcg langsomt. Ville også gerne teste idag, men de har ikke valmed her hvor jeg bor.

ok... kan du ikke få fat i en anden test? eller har du det bedst med kun det mærke

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Har det allerbedst med valmed. Jo kan få fat i en i brugsen. Ved ikke hvor gode de er. Er det 4 timer man helst ikke må tisse før man tester?

Anmeld

23. november 2011

baby012

Jep, udebleven mens er også prøvet her både i forbindelse med graviditet, og også engang hvor min mens bare var underlig hehe  

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Jep, udebleven mens er også prøvet her både i forbindelse med graviditet, og også engang hvor min mens bare var underlig hehe  

Havde du også brunt udflåd? Hmm altså det med at ønske sig og blive gravid, er bare ikke nemt. Det er 9 forsøg nu. Har overhovedet ikke tænkt på det den gang. Har forresten ikke tegn på at mens er på vej

Anmeld

23. november 2011

FogL

Ville da helt klart teste nu, valmed eller ej  

Anmeld

23. november 2011

baby012

Anonym skriver:

Havde du også brunt udflåd? Hmm altså det med at ønske sig og blive gravid, er bare ikke nemt. Det er 9 forsøg nu. Har overhovedet ikke tænkt på det den gang. Har forresten ikke tegn på at mens er på vej

Ja der var bare lidt brunt udflåb, jeg troede straks at jeg var gravid for den "rigtige" mens var jo ikke kommet.. det var jeg så på daværende tidspunkt heldigvis ikke  

da jeg blev gravid var det mere sådan noget "rest" mens, altså lidt frisk blandet med gammelt blod..   

- for at du ruger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.