Hvor er min lille baby.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Lene76

Så vildt så hurtigt det går her i øjeblikket.... :-) Nanna er gået fra og være den lille bitte baby på 2950 g til at veje 10 kg.... Bum ;-) også er hun på alle vejne, men det kender i nok alle herinde ;-) hvor store er jeres små blevet ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

AnneBJ

Jeg venter Sp besøg om en uge, men jeg gætter på han er 76 lang og 9,5 kg tung. næsten 8 mdr. gammel.

Han er også over alt, kryber i bedste militærstil, sidder selv og bliver skidesur hvis han får serveret anden mad end os andre! 

Anmeld

23. november 2011

Lene76

Har ik haft sp siden hun var 2 mdr., så vejede og målte hende selv.... Hehe ja Nanna blir osse godt gal i skrallen når hun ok lige kan gå og nå fra sofaen over til bordet.... Hun er noget mere vild end de 2 andre... Så hun ska nok få en masse blå mærker med tiden ;-)

Anmeld

23. november 2011

businesstigger

David er 11 mdr i dag.

Det er flere mdr siden jeg målte ham men han er mellem 82-86 cm vil jeg tro.

Jeg prøvede at stille ham på vægten anden dag med tøj og ble vejede han 11 kg. Det er det samme som vores venners datter på 2,5 vi besøgte i søndags 

Anmeld

23. november 2011

Weidemann1

Kan heller ikke forstå, min dreng er blevet 9mdr+
76cm og 10,3kg 

Anmeld

23. november 2011

Diana...

Som jeg skrev på FB VILD at din dejlige LILLE pige nu er større end Nadia det forstå man jo ikk hun var jo så lille he he. Jamen jeg ved ikke lige hvor lang Nadia er men hun vejer lige knap 9 kg så hun er en lille fis. 

Anmeld

23. november 2011

_-Kathrine-_

Uha jeg har også en stor dreng der fyldte 7 måneder i søndags, som sidder selv og kravler!! tiden flyver bare!

Anmeld

23. november 2011

DK

Jeg tror at der er nogen der har fiflet med tiden, så at dagene har været 3-4 timer for korte og at det er derfor at månederne bare er FLØJET afsted.

Her er Richard jo også en lille aktiv basse. Han moser også afsted og vil rigtig gerne gå. Det kan han jo ikke, og derfor falder han hele tiden. Sidst kom han hjem i går fra vs med bokser læbe og forslået tandkød (IGEN). Han vil helst lege der hvor børnehave-drengene leger i fællesrummet (alle ungerne i den integrerede institution er samlet den sidste halve time hver dag). Og som pædagogerne siger: Han er altså ude på skrammer og ballade, så han ber' selv om det... Hmmm 

Jeg ved ikke hvor lang han er eller hvad han vejer. Men jeg mener at sidst vi målte for noget tid siden var han 77 cm og vejede omkring 11 kg. Men jeg ved han er vokset lige her på det sidste, for de bukser han plejer at kunne passe er pludselig for korte i benene og strammer i skridtet (Richard har jo næsten altid overall's på).

Men dejligt at høre fra dig igen, det er lang tid siden sidst Og godt at den unge dame vokser som hun skal og kommer rundt og laver ballade

Anmeld

23. november 2011

blomst84

Tiden flyver bare afsted! Cecilie vejer 10 kg og er 75 lang hun bliver 11 måneder lige om lidt og er ENDELIG begyndt at kravle hun siger også ord nu... "Hej" til alle på gaden og i vuggestuen "far" prøver ihærdigt at få hende til at sige mor og hun peger og siger " aa det"

Anmeld

23. november 2011

Maja88

her er Aprilla jo 8 måneder lidt endnu og hun er

7,7kg og 72cm og hun er simpelthen også bare i alt. Det eneste hun ikke rigtig er med på er den der mad bølge. Grød og flaske så er hun glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.