Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Melbek skriver: Ja!! Og min mand kan heller ikke lade være nu -man er vel konkurrence menneske
Ja!! Og min mand kan heller ikke lade være nu -man er vel konkurrence menneske
Hehe... Ja jeg kigger underligt når nogle invitere mig til at spille som jeg slet ikke kender... Spiller jeg i mod din mand?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er først lige begyndt, og er endnu ikk så hardcore. JEg skal lige lære hvordan man bruger de der "DW, TW, TL, DL"
Mira0911 skriver: Hehe... Ja jeg kigger underligt når nogle invitere mig til at spille som jeg slet ikke kender... Spiller jeg i mod din mand?
Melbek skriver: Tror kun han spiller mod tilfældige, pånær mig og en fælles ven..
Tror kun han spiller mod tilfældige, pånær mig og en fælles ven..
Hehe okey...
Så har jeg opdateret mig selv, og inviteret alle der har opgivet deres navn herinde .. nu håber jeg at jeg har lidt flere at spille med, selvom man har 20 spil i gang kan det godt gå lidt for langsomt
Håber at se jer alle til et godt spil
MoarTNoah skriver: Så har jeg opdateret mig selv, og inviteret alle der har opgivet deres navn herinde .. nu håber jeg at jeg har lidt flere at spille med, selvom man har 20 spil i gang kan det godt gå lidt for langsomt Håber at se jer alle til et godt spil
ja jeg har ikke lige fået spillet i dag... Måske jeg lige skal gå alle spillene igennem...
Mira0911 skriver: ja jeg har ikke lige fået spillet i dag... Måske jeg lige skal gå alle spillene igennem...
Ja du er lidt langsom, det er 21 timer siden at vores spil var igang
MoarTNoah skriver: Ja du er lidt langsom, det er 21 timer siden at vores spil var igang
Ooooh shiiiiiiiit..... Jeg kigger lige på det....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128