Wordfeud - Nogle der spiller dette? (Iphone + Android)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Camulla

Jeg er afhængig! Hedder MissRex83 hvis nogen vil spille Spiller lige nu faktisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Becks

Becks skriver:

Jeg har haft det længe, men har egentlig aldrig spillet...

Jeg hedder Tutter2411

Jeg har ændret mit navn derinde til Becks2411

Anmeld

3. januar 2012

FrkRaarup

Spiller også- svært at lade være!!

Hedder RikkeRaarup ..

Find mig endelig (allesammen).. Jo flere jo bedre

Anmeld

3. januar 2012

Camulla

Kunne det være en ide at lave en lang liste over hvad folk herinde hedder i WF? Bare her i tråden altså? Nu er jeg blevet added en del gange og vil gerne se hvem jeg spiller med, men er træt af at gå hele listen igennem hver gang Kunne der være stemning for det??

Anmeld

3. januar 2012

Bshizzle

Camulla skriver:

Kunne det være en ide at lave en lang liste over hvad folk herinde hedder i WF? Bare her i tråden altså? Nu er jeg blevet added en del gange og vil gerne se hvem jeg spiller med, men er træt af at gå hele listen igennem hver gang Kunne der være stemning for det??

Jeg syntes det vil være en fin ide med en liste..

Jeg kender dog ikke spillet.. men jeg er igang med at tjekke det ud på min nye Iphone

Anmeld

3. januar 2012

Moar'en

Mira0911 skriver:

Jeps er der nogle som spiller dette spil?? 

Fuck det er en tidsrøver... 

ADD mig endelig... Hedder Mira0911 

Har lige add'et dig, jeg er Rikke 1984

Anmeld

3. januar 2012

Moar'en

Diana... skriver:

Ja jeg spiller det også men det ved du jo ;-) til andre der har lyst hedder jeg diluca2

Har lige add'et dig, jeg er Rikke 1984

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

Camulla skriver:

Det skal jeg nok lige sørge for at der bliver lavet.... Tænker at lave en ny tråd hvor det kun er brugernavne der bliver skrevet i og ikke andet... så kan man tjekke i den liste.... 

Anmeld

3. januar 2012

Camulla

Mira0911 skriver:

Det skal jeg nok lige sørge for at der bliver lavet.... Tænker at lave en ny tråd hvor det kun er brugernavne der bliver skrevet i og ikke andet... så kan man tjekke i den liste.... 

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

Camulla skriver:

Det bliver først i aften jeg gør det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.