Tjahh her på Neonatal går det stille og roligt.. David er blevet vejet idag til 1212g.. Så han har taget 212 g på.. (han tabte sig jo til 1000g)
Hans blodsukker driller dog lidt.. Det er alt for højt.. Igår var det oppe på 7,7 (normalen ligger på 3-5) Men det har været helt oppe på 10..

Lægen mener at det skyldes umodenhed.. Altså at systemet ikke er helt færdig til at regulere insulin endnu.. det positive er at han ikke udskiller sukker i urinen.. Så længe han ikke gør det så skal vi ikke frygte sukkersyge..
Ud over det så har han det super fint.. Han er efterhånden ved at være en frisk og vågen lille fyr.. Der elsker at ligge og mærke og rykke i alle de ting han kan få fat i..

Hans sut er han efterhånden ved at blive lidt glad for.. Hans sutte-teknik er dog ik heeelt udviklet endnu.. så han kan ik altid finde ud a at holde den i munden..

Men hvis man holder den så sutter han der ud af..

Sygeplejerskerne er helt vilde med ham. Fordi han altid er så fin og vågen..

Jeg er så stolt a min lille søn! Han er så sej

MEN.. Hold da op hvor jeg glæder mig til at vi engang kan komme hjem.. Har nu været her i 18 dage.. og har kun været væk fra sygehuset sådan rigtigt 2 gange.. den ene gang til noget afskedsfest for mine fætre der rejser til australien. Og 2. gang var jeg i biffen med en veninde.. (Twilight skal man da ikke gå glip af

)
Selvf. går jeg nogle ture i aalborg hver dag.. Men det er bare i "pauserne" mellem hans mad/pusle tid.. (hver 3. time)
Vi bor her på sygehuset, i et familie rum.. Jakob køre så på arbejde kl 6.30.. og kommer først tilbage kl 17.. Så mine dage er ret ens lige pt.. Jeg glæder mig til at komme hjem og få en hverdag igen.. Og lære vores søn at kende, UDEN alle mulige ledninger, kuvøse, sygeplejersker osv osv..
Jeg har snakket med flere der har født for tidligt.. mange af dem siger de har fået lov til at komme hjem omkring uge 37-38.. Sygehuset siger som udgangspunkt skal man regne med terminsdato.. Men HVIS han er helt stabil og klar, så kan vi være heldige at komme hjem mellem jul og nytår.. Så jeg HÅBER han er klar.. Men man kan selvf. aldrig vide hvordan fremtiden ser ud..

Håber i "tykke" piger hygger jer med jeres fine mavser..
Selvom jeg har en fantastisk søn idag, så ville jeg ønske jeg stadig havde min gravide mavse..