Dejligt at høre fra Jer alle 
Her går det super godt.. Vi har lige været til scanning og lillepigen vejer 1831g og jeg er 31 + 5 i dag , så det var bare helt perfekt 

Hun møffer rundt og har det som blommen i et æg - hovedet er helt nede og sidder som det skal og numsen i vejret og ryggen i højre side, hun har ikke skiftet stilling siden uge 27 - så mon dog hun gør det nu, de mente hun var klar og øvede meget grundigt på vejrtrækningsøvelser
Livmoderhalsen var rigtig fin lige nu, så vi skulle bare slappe af, de mener ikke jeg går terminen ud, men nu må vi se. Bare jeg går til 34+0 som er d. 10 dec. - så er jeg dygtig , haha 
Så vi er kommende forældre, der er SÅ glade og stolte og hun ser bare fantastisk dejlig ud derinde 

Ellers går det bare stille og roligt derud af, mit SF-mål sprænger i sin egen kurve langt over normalen, men ellers alt godt.
Børneværelset er så godt som færdig, vi vasker og er så småt ved at finde det første tøj frem og gøre klar, for en sikkerheds skyld. Vi mangler lige et par småting, som vi henter i næste uge alle tre og hygger med det 
Vi nyder maven - og den hyggelige tid vi går i møde, storesøsteren er så stolt og glæder sig, og vi har fundet hendes storesøster gave nu 

Faren venter i spænding, og kan simpelthen ikke vente, ligesom jeg, vi glæder os bare så meget til lillesøster kommer 

Knus Karina 31 +5 

Forresten andre end mig, der snart ikke kan køre mere 
Der er MAX 1 cm så støder maven mod rattet - hva søren gør man så... ??