Smerter fra halebenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Carina1977

Polkaprik skriver:

Jeg har det FULDSTÆNDIG lige som dig. Det er virkelig invaliderende og kan ødelægge enhver hyggelig aften! Jeg gruer også hele tiden for når vi ska nogle steder, hvordan jeg nu kommer til at klare den

Sev det at køre bil i mere end 10-15 min er vanskeligt da det gør SÅ ondt!

Jeg har været til lægen og har fået taget røntgen. Det viste ikke noget og jeg er ikke blevet en skid klogere. Min reumatolog ved heller ikke lige hvad det kan være. Min egen læges sidste bud var at det så nok var permenente nerveskader og hun ville have jeg skulle prøve at tage noget epilepsimedicin da det kan hjælpe på nervesmerter... Øhhh.. Købte dem men begyndte aldrig at tage dem da det var noget kradsbørstigt noget og jeg følte at min læge bare famlede sig frem i blinde.

Det har nu stået på i 4 år. Lige siden jeg blev gravid med min datter. Har ikke været mere end 12-13 uger henne før det startede.

Det hæmmer i den grad i alt hvad jeg gør og foretager mig. Jeg har også kronisk leddegigt og har en masse skavanker pga det, men har fået at vide det ikke skulle have inflydelse på det med mit haleben.

Så jeg har endnu ikke kunne få noget hjælp eller blevet klogere

Håber du er heldigere end mig og giv gerne lyd fra dig hvis det er!

Det gør bare så ondt....jeg frygter også for juleaften, hvor man jo generelt sidder længe ved bordet.

Det der epilepsi-medicin du fik.....hed det garbapentin? Det får jeg jo i forvejen netop pga. af nerveskader, men det hjælper absolut ikke imod det her. Jeg har det også lidt sådan at jeg ikke vil fylde mig med for meget medicin medmindre det er absolut nødvendigt og at det virker.

Jeg har besluttet mig for at tage kontakt til min læge og så bede om at blive røngtenfotograferet....evt. en scanning for at få tjekket op på om min diskus prolabs er blevet større og om den trykker ind på noget.

Jeg håber bare sådan der kan gøres noget...specielt når man næsten ikke kan sidde ned for bare smerter.

Hmm hvis de ikke finder noget, så kunne det jo være man skulle bevæge sig lidt ud i det alternative, selvom jeg aldrig rigtig har troet på sådan noget....men man er jo villig til næsten alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Carina1977

Altså nu er jeg ikke lige 100% på hvor halebenet er... men ud fra den smerte du beskriver ville jeg måske nok gætte lidt på iskiasnerven (eller hvad den helt præcist hedder)... men ved det ikke

Qnuz

Det er ikke smerter fra iskiasnerven, for det føles anderledes. Jeg har nemlig også perioder med smerter fra iskias-nerven og det er en helt anden slags smerte og sidder et andet sted end det her.

halebenet sidder lige ovenover måsen heheh 

Anmeld

23. november 2011

Carina1977

Nessie skriver:

Jeg har haft ondt i mit haleben siden jeg var gravid.

Da jeg kom tilbage på arbejdet blev det rigtig slemt.

Jeg gik til fys / massage, fordi jeg havde ondt i ryggen, og efter et stykke tid blev jeg sendt ind til deres kiropraktor, som kunne fortælle at jeg var helt låst i lænden. Efter nogen behandlinger for ryggen, er smerterne i halebenet stort set forsvundet

Jeg troede egentlig at det var en "bivirkning" af bækkenløsning, men det var åbenbart "Bare" fordi min ryg havde låst sig.

Hmm måske det var en kiropraktor man skulle have fat i....det var da et forsøg værd. Jeg er villig til at betale mig fra det, bare for at komme de her smerter til livs.

tak for dit svar 

Anmeld

23. november 2011

Nessie

Carina1977 skriver:

Hmm måske det var en kiropraktor man skulle have fat i....det var da et forsøg værd. Jeg er villig til at betale mig fra det, bare for at komme de her smerter til livs.

tak for dit svar 

Det er da værd at prøve, for hvis det virkelig bare er en skævhed i ryggen, der lige skal på plads hos kiropraktoren, så er det jo bare om at få et par tider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.