hvor gør det ondt:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2011

msmukke

Er nu 71 dage siden jeg havde min sidste mens.. testede i dag men negativ igen igen igen igen.........
Synes det tager meget hårdt på mig lige for tiden.. det er et kæmpe ønske at få et barn, men det vil ikke lykkes..
Hele tiden kommer der flere og flere veninder der fortælle at de er gravide, men bare ikke mig.. hvorfor sker der ikke noget..

Skal til læge i morgen, men han tager det sikkert ikke seriøst og vil ikke gøre noget.. hvad skal jeg dog gøre? Har bare lyst til at tude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Levi&LilysMor

Kan godt forstå det er hårdt når du brændende ønsker dig en baby, håber din læge vil gøre noget, så du kan få din bebs

Anmeld

22. november 2011

msmukke

LevisMor skriver:

Kan godt forstå det er hårdt når du brændende ønsker dig en baby, håber din læge vil gøre noget, så du kan få din bebs

Jeg håber han vil gøre noget men tror det ikke.. sidst snakkede han om sat der skulle gå et år inden han ville gøre noget.. og det er til marts.. mener bare der må være noget galt siden jeg ikke har fået mens og ikke er blevet gravid..

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

msmukke skriver:

Er nu 71 dage siden jeg havde min sidste mens.. testede i dag men negativ igen igen igen igen.........
Synes det tager meget hårdt på mig lige for tiden.. det er et kæmpe ønske at få et barn, men det vil ikke lykkes..
Hele tiden kommer der flere og flere veninder der fortælle at de er gravide, men bare ikke mig.. hvorfor sker der ikke noget..

Skal til læge i morgen, men han tager det sikkert ikke seriøst og vil ikke gøre noget.. hvad skal jeg dog gøre? Har bare lyst til at tude

Ville bare sende en masse cyberkram

Anmeld

22. november 2011

Levi&LilysMor

msmukke skriver:

Jeg håber han vil gøre noget men tror det ikke.. sidst snakkede han om sat der skulle gå et år inden han ville gøre noget.. og det er til marts.. mener bare der må være noget galt siden jeg ikke har fået mens og ikke er blevet gravid..

Kan ikke se hvorfor der skal gå et helt år før han vil gøre noget.. synes bare du skal sige til ham at det er nu , han kan ikke sige nej når du siger han skal....

Anmeld

22. november 2011

Dutti

msmukke skriver:

Åh hvor jeg kender det
Og jeg føler med dig !
Har du læst om PCO ? Jeg har fået det konstateret hos lægen og mistanken startede med udebleven mens i 76 dage ..
Den svinger helt vildt og jeg ved aldrig hvornår jeg får det ..

Jeg ville egentlig bare sende dig et medfølende kram og fortælle dig at der desværre er flere i samme båd som dig ..

Anmeld

22. november 2011

msmukke

LevisMor skriver:

Kan ikke se hvorfor der skal gå et helt år før han vil gøre noget.. synes bare du skal sige til ham at det er nu , han kan ikke sige nej når du siger han skal....

Håber jeg kan få ham til at sende mig videre.. det kan ikke være rigtig det her, noget må han da kunne gøre.. så krydser alt hvad der kan krydses for at han siger go for det skal nok give en opdatering

Anmeld

22. november 2011

msmukke

Dutti skriver:

Åh hvor jeg kender det
Og jeg føler med dig !
Har du læst om PCO ? Jeg har fået det konstateret hos lægen og mistanken startede med udebleven mens i 76 dage ..
Den svinger helt vildt og jeg ved aldrig hvornår jeg får det ..

Jeg ville egentlig bare sende dig et medfølende kram og fortælle dig at der desværre er flere i samme båd som dig ..

Jeg har læst en del om pco, men lægen har aldrig talt om det.. jeg var ved ham for 20 dage siden og det eneste han sagde der var at det var lige så normalt som en cyklus på 28 dage.. hvordan foregik det da du fik konstateret det?

Anmeld

22. november 2011

Dutti

msmukke skriver:

Jeg har læst en del om pco, men lægen har aldrig talt om det.. jeg var ved ham for 20 dage siden og det eneste han sagde der var at det var lige så normalt som en cyklus på 28 dage.. hvordan foregik det da du fik konstateret det?

Okay, det lyder da ikke særligt professionelt :s
Jeg fik en række spørgsmål, en blodprøve og en scanning af æggestokkene ..
Men bare spørgsmålene og min cyklus var nok til at min læge var ret sikker på at det var PCO ..
Dog fandt klinikken så ud af at det var noget værre end hvad lægen havde gættet på.

Det er da bare virkelig træls at din læge ikke vil tage det alvorligt

Anmeld

22. november 2011

JonasSlotsgaard

nu er jeg nok ikke så god til at sætte mig ind i hvordan du har det, da mig og min kæreste ikke tog særlig lang tid.

hun var dog meget nervøs for at det ikke ville gå godt med at blive gravid, hvilket hun jo så blev meget hurtigt.

jeg synes dog ikke at du skal være ked af det eller nervøs (

så vidt jeg ved/har hørt så er der mange der hele tiden prøver, men det ender bare med at de mere begynder bare at nyde hinanden også slapper kvinden mere af, og nyder bare manden, også kommer det bare stille og roligt.  men held og lykke, den lille skal nok komme!! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.