Anonym skriver:
Okay, jamen jeg har to som jeg overvejer en regnbuefarvet str.74 aldrig brugt 500kr. Eller en aldrig brugt blå str.80 aner bare slet ikke hvilken str. jeg skal tage af dem. Min dreng er lige nu 8½ mdr. men meget slank
Kan se du et sted skriver han lige er kommet op i en str 74, så hvis det var mig ville jeg helt sikkert tage den i str 74. Så vil han evt kunne bruge den indtil foråret og så er det slut.
Jeg er overbevist om at Oliver ikke kan bruge sin ret meget, da han fylder et år til februar og nok først kan gå deromkring. Men han skal i dp til januar og der skal han jo med på tur, på legeplads og evt lege i sne. Det er koldt at sidde på rumpen hvis han ikke kan gå, så det skal helt sikkert være en flyverdragt han skal sidde i der. Men når han sover har han kun en heldragt på, jeg vil aldrig give ham flyverdragt på da han sover i en sleebee, så det er kun til lege brug. Så overvej om det kan betale sig, men kan se vores er næsten jævnalderene, så nu har du hørt min holdning
Jeg vil hellere investere lidt mere i en til næste vinter hvor han kan gå og han får slidt lidt mere på dragten.
Anmeld