MOLO flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

noah3006

Jeg har lige købt reima til min lille pige hun er også 8 mdr som sin søn, og jeg har købt en str 80. Så er jeg sikker på hun kan bruge den resten af vinteren i år og i det nye. Molo er et godt mærke, og de koster set samme ca som Reima 1000 kr. Men du kan godt gøre et godt køb på trendsales, hvor de ikke koster mere end det halve, og tit i de små str er de jo nærmest som nye, da man ikke kan nå at slide dem da de ikke bruger dem så meget som fx en 2-3 årige. Så synes da bare du skal springe ud i det, det kan godt være det er en luksus flyverdragt man invistere i når det er så små str, men det gode er at du kan sælge den igen, for evt halv pris og så har du de penge du kan bruge på den næste flyverdragt der skal købes.

Mvh Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Jeg har købt en brugt MOLO regnbuefarvet flyverdragt på Trendsales. Fik den for 400 kr og jeg er sikker på den kun har været brugt et par gange i en sandkasse. Der er INTET slid på den og den er så fin! Det er en str 80, min dreng er lige nu i str 74, knap 80 og kan ikke være i den endnu. Men når han er en eller to mdr mere, så vil han kunne være i den og jeg har købt den så han har den til dagpleje. Om jeg skulle købe den, eller en ny fra Bilka var samme pris, men da MOLO flyverdragter har et, tror det hedder vandsøjletryk, på 8000, så er det et meget vand og vindtæt mærke, derfor har jeg valgt den.

Men jeg tænker også de er købt på lagersalg, så synes sagtens du kan købe den Men lad være at købe en hel ny med mærke i til 8-900, når du kan få en der er brugt ganske få gange for det halve. Det er i hvert fald min erfaring og jeg har intet imod brugt, især ikke når det er brugt lidt! Og ja, de er store i str.

Okay, jamen jeg har to som jeg overvejer en regnbuefarvet str.74 aldrig brugt 500kr. Eller en aldrig brugt blå str.80 aner bare slet ikke hvilken str. jeg skal tage af dem. Min dreng er lige nu 8½ mdr. men meget slank

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

det er i hvert fald efter min mening en luksus flyverdragt... "bare" for et sidde på en kælk

Heheh ja sådan er det når mor elsker molo (:

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

noah3006 skriver:

Jeg har lige købt reima til min lille pige hun er også 8 mdr som sin søn, og jeg har købt en str 80. Så er jeg sikker på hun kan bruge den resten af vinteren i år og i det nye. Molo er et godt mærke, og de koster set samme ca som Reima 1000 kr. Men du kan godt gøre et godt køb på trendsales, hvor de ikke koster mere end det halve, og tit i de små str er de jo nærmest som nye, da man ikke kan nå at slide dem da de ikke bruger dem så meget som fx en 2-3 årige. Så synes da bare du skal springe ud i det, det kan godt være det er en luksus flyverdragt man invistere i når det er så små str, men det gode er at du kan sælge den igen, for evt halv pris og så har du de penge du kan bruge på den næste flyverdragt der skal købes.

Mvh Kristina

Ja det er jo det (: Men synes du jeg skal springe ud i en str.80? - er bare helt vildt bange for den bliver alt for stor og så han først rigtig kan passe den når man ikke behøver flyverdragt mere s;

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Svenne skriver:

Altså jeg fik et mega godt tilbud på www.victorsverden.com. Og ekstra rabat fordi jeg købte jakke også.
Og det var endda her i efteråret. Jeg gav 750 kr. for den regnbuestribede flyverdragt

Desværre er den for stor. Så nu løber han rundt i en brugt Name It, som jeg har købt brugt for 50 kr.. Kedeligt, når man har en MOLO til at hænge

Jeg er ogsåbange for at lave samme nummer, hvad synes du jeg skal vælge af str.?

Anmeld

22. november 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Okay, jamen jeg har to som jeg overvejer en regnbuefarvet str.74 aldrig brugt 500kr. Eller en aldrig brugt blå str.80 aner bare slet ikke hvilken str. jeg skal tage af dem. Min dreng er lige nu 8½ mdr. men meget slank

Kan se du et sted skriver han lige er kommet op i en str 74, så hvis det var mig ville jeg helt sikkert tage den i str 74. Så vil han evt kunne bruge den indtil foråret og så er det slut.

Jeg er overbevist om at Oliver ikke kan bruge sin ret meget, da han fylder et år til februar og nok først kan gå deromkring. Men han skal i dp til januar og der skal han jo med på tur, på legeplads og evt lege i sne. Det er koldt at sidde på rumpen hvis han ikke kan gå, så det skal helt sikkert være en flyverdragt han skal sidde i der. Men når han sover har han kun en heldragt på, jeg vil aldrig give ham flyverdragt på da han sover i en sleebee, så det er kun til lege brug. Så overvej om det kan betale sig, men kan se vores er næsten jævnalderene, så nu har du hørt min holdning Jeg vil hellere investere lidt mere i en til næste vinter hvor han kan gå og han får slidt lidt mere på dragten.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Kan se du et sted skriver han lige er kommet op i en str 74, så hvis det var mig ville jeg helt sikkert tage den i str 74. Så vil han evt kunne bruge den indtil foråret og så er det slut.

Jeg er overbevist om at Oliver ikke kan bruge sin ret meget, da han fylder et år til februar og nok først kan gå deromkring. Men han skal i dp til januar og der skal han jo med på tur, på legeplads og evt lege i sne. Det er koldt at sidde på rumpen hvis han ikke kan gå, så det skal helt sikkert være en flyverdragt han skal sidde i der. Men når han sover har han kun en heldragt på, jeg vil aldrig give ham flyverdragt på da han sover i en sleebee, så det er kun til lege brug. Så overvej om det kan betale sig, men kan se vores er næsten jævnalderene, så nu har du hørt min holdning Jeg vil hellere investere lidt mere i en til næste vinter hvor han kan gå og han får slidt lidt mere på dragten.

Min skal nemlig også starte i DP d. 1 jan og tror ski godt han kan gå der, for han allerede nu rejser sig op af alt og kravler.. han står faktisk stortset op af talt han kan komme til s;

Anmeld

22. november 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Min skal nemlig også starte i DP d. 1 jan og tror ski godt han kan gå der, for han allerede nu rejser sig op af alt og kravler.. han står faktisk stortset op af talt han kan komme til s;

Hehe, en fremmelig fyr du har dig Jamen så ville jeg nok ikke være i tvivl om at købe en flyverdragt og af de to valg du nævner tror jeg du bliver mest glad for str 74. Min søn har været i alm tøj i str 74 i 2½ mdr, så der er de i noget tid. Så hvis din søn først er kommet i den nu, så tror jeg ikke du skal være bange for at han vokser ud af den inden foråret!! Så det ville jeg gøre.

Men du kan jo evt tage ned i den nærmeste butik der forhandler MOLO og prøve den på din søn i de forskellige str, så har du jo noget at gå ud fra. Men de er store i str.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Hehe, en fremmelig fyr du har dig Jamen så ville jeg nok ikke være i tvivl om at købe en flyverdragt og af de to valg du nævner tror jeg du bliver mest glad for str 74. Min søn har været i alm tøj i str 74 i 2½ mdr, så der er de i noget tid. Så hvis din søn først er kommet i den nu, så tror jeg ikke du skal være bange for at han vokser ud af den inden foråret!! Så det ville jeg gøre.

Men du kan jo evt tage ned i den nærmeste butik der forhandler MOLO og prøve den på din søn i de forskellige str, så har du jo noget at gå ud fra. Men de er store i str.

God ide, der er bare slet ingen der har molo lige i nærheden.. Men de molo heldragter jeg lige har købt i str. 74 ville ikke gøre noget hvis de var et nummer størrere.. De passer bare helt perfekt, men ikke så han kan vokse i dem..

Anmeld

22. november 2011

Angelspot

Anonym skriver:

God ide, der er bare slet ingen der har molo lige i nærheden.. Men de molo heldragter jeg lige har købt i str. 74 ville ikke gøre noget hvis de var et nummer størrere.. De passer bare helt perfekt, men ikke så han kan vokse i dem..

Har selv en MOLO heldragt som er 74, den kan han ikke rigtig have på mere når han også har tøj på indenunder, så de er passende i str. Men flyverdragten er stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.