MOLO flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Har lige en masse spørgsmål til alle jer kvinder..

Hvad koster moloflyverdragterne på udsalg

hvordan er de i str.

kan se mange sælger dem helt nye med mærke og det hele på, på trendsales, kan de være stjålet eller kopi??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

hvordan er de i str.

kan se mange sælger dem helt nye med mærke og det hele på, på trendsales, kan de være stjålet eller kopi??

vil gætte på en 800-900 på udsalg... har ikke hørt om kopier af molo flyverdragter... du kan jo ikke garentere de ikke er stjålet.. ellers spørg efter bon...de er store i str,,,,

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

vil gætte på en 800-900 på udsalg... har ikke hørt om kopier af molo flyverdragter... du kan jo ikke garentere de ikke er stjålet.. ellers spørg efter bon...de er store i str,,,,

Okay tusind tak for dine svar.. Min dreng er lige kommet op i 74, synes du så jeg skal købe en i str. 74 eller 80? Han er en meget slank dreng på 8½ mdr.

Anmeld

22. november 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

hvordan er de i str.

Er det en mulighed at de har købt flyverdragterne på lagersalg, og så gerne vil tjene en ekstra mønt. ??

Jeg har haft samme tanke som dig, og undret mig over f.eks en med 2 flyverdragter i samme størrelse. Helt nye med mærker og alt...

Jeg aner det ikke men måske... Jeg ved at de koster ca 1000 fra ny af

Carina

Anmeld

22. november 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Okay tusind tak for dine svar.. Min dreng er lige kommet op i 74, synes du så jeg skal købe en i str. 74 eller 80? Han er en meget slank dreng på 8½ mdr.

en 74... men overvej. hvor meget han kommer til at bruge den... jeg sværger til molo... men det er vel begrænset hvor meget han skal sidde  i sne osv....jeg havde også en da min søn var så lille men brugte den faktisk ikke rigtig.. da det er for varmt for ham at have den på i barnevogn f.eks.. de er jo ikke så åndbare... men hvis pengene er til det, så go for it.. jeg elsker molo....

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

en 74... men overvej. hvor meget han kommer til at bruge den... jeg sværger til molo... men det er vel begrænset hvor meget han skal sidde  i sne osv....jeg havde også en da min søn var så lille men brugte den faktisk ikke rigtig.. da det er for varmt for ham at have den på i barnevogn f.eks.. de er jo ikke så åndbare... men hvis pengene er til det, så go for it.. jeg elsker molo....

overvejer godt nok, mangler den jo ikke.. Har pengene men det kan jo også være spild.. Jeg ved bare at når der kommer sne vil vi købe en babykælk så han kan få en bette tur.. Jeg bruger nemlig en voksipose hun som han sidder i, i klapvognen og sover i når han er ude.. Men derudover skal han begynde i DP her d. 1 jan..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Er det en mulighed at de har købt flyverdragterne på lagersalg, og så gerne vil tjene en ekstra mønt. ??

Jeg har haft samme tanke som dig, og undret mig over f.eks en med 2 flyverdragter i samme størrelse. Helt nye med mærker og alt...

Jeg aner det ikke men måske... Jeg ved at de koster ca 1000 fra ny af

Carina

Jeg elsker bare MOLO (: Men jeg kender slet ikke til str. osv..

Anmeld

22. november 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

overvejer godt nok, mangler den jo ikke.. Har pengene men det kan jo også være spild.. Jeg ved bare at når der kommer sne vil vi købe en babykælk så han kan få en bette tur.. Jeg bruger nemlig en voksipose hun som han sidder i, i klapvognen og sover i når han er ude.. Men derudover skal han begynde i DP her d. 1 jan..

det er i hvert fald efter min mening en luksus flyverdragt... "bare" for et sidde på en kælk

Anmeld

22. november 2011

Svenne

Altså jeg fik et mega godt tilbud på www.victorsverden.com. Og ekstra rabat fordi jeg købte jakke også.
Og det var endda her i efteråret. Jeg gav 750 kr. for den regnbuestribede flyverdragt

Desværre er den for stor. Så nu løber han rundt i en brugt Name It, som jeg har købt brugt for 50 kr.. Kedeligt, når man har en MOLO til at hænge

Anmeld

22. november 2011

Angelspot

Anonym skriver:

hvordan er de i str.

Jeg har købt en brugt MOLO regnbuefarvet flyverdragt på Trendsales. Fik den for 400 kr og jeg er sikker på den kun har været brugt et par gange i en sandkasse. Der er INTET slid på den og den er så fin! Det er en str 80, min dreng er lige nu i str 74, knap 80 og kan ikke være i den endnu. Men når han er en eller to mdr mere, så vil han kunne være i den og jeg har købt den så han har den til dagpleje. Om jeg skulle købe den, eller en ny fra Bilka var samme pris, men da MOLO flyverdragter har et, tror det hedder vandsøjletryk, på 8000, så er det et meget vand og vindtæt mærke, derfor har jeg valgt den.

Men jeg tænker også de er købt på lagersalg, så synes sagtens du kan købe den Men lad være at købe en hel ny med mærke i til 8-900, når du kan få en der er brugt ganske få gange for det halve. Det er i hvert fald min erfaring og jeg har intet imod brugt, især ikke når det er brugt lidt! Og ja, de er store i str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.