Nogen fra fyn der kunne tænkes og samles med andre fra fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

Tak. hvor er du sød....

Var da så lidt.... Jeg skal ikke opereres forløbig, så når jeg er over min forkølelse kan vi snakke om og mødes..... Ved jeg ikke kan den 10.3....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

SaNiNa

KarinaIda skriver:

Var da så lidt.... Jeg skal ikke opereres forløbig, så når jeg er over min forkølelse kan vi snakke om og mødes..... Ved jeg ikke kan den 10.3....

Det må da være lidt træls at sætte lige op til en opreation og så skal man alligevel ikke...

Knus

Anmeld

28. februar 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

Det må da være lidt træls at sætte lige op til en opreation og så skal man alligevel ikke...

Knus

Det er rigtig træls de siger det ene øjeblik jeg snart skal opereres og de så alligevel siger det ikke bliver forløbig,.. Hader sådan noget!! MEn jeg kan jo desværre ikke gøre noget ved det..... Bare jeg bliver det inden maj og juni...

Anmeld

28. februar 2009

SaNiNa

øv... de har heller ikke styr på noget som helst ude på ouh lige fortiden... der kære computer system virker ikke helt som det skal...

Anmeld

1. marts 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

øv... de har heller ikke styr på noget som helst ude på ouh lige fortiden... der kære computer system virker ikke helt som det skal...

Det var da irriterende.. Men kender det fra min søster, hun går til kontrol med sin kæbe derude, og der er der nemlig ikek styr på noget som helst, på den afdeling hun er på når det er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.