Nogen fra fyn der kunne tænkes og samles med andre fra fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

stumpen-89

Må man komme med, selvom man ingen børn har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

KarinaIda

stumpen-89 skriver:

Må man komme med, selvom man ingen børn har?

selvfølgelig må man da det.. det er skam ingen forhindring... alle er velkomne.. jo flere jo sjovere sikkert...

Anmeld

24. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har heller ingen endnu, først til juli

Men ville da gerne være med også

Anmeld

25. februar 2009

SaNiNa

nå skal vi ikke se at finde en dato for min marts den er ved at være flydt pænt op...

og bliver jo nødt til at planlægge lidt da jeg skal slappe helt af....

men kom med nogle datoer i kan så kan vi jo se hvor mange der kan de forskellige dage....

Sanne

Anmeld

25. februar 2009

KarinaIda

Jeg synes også snart vi skal finde en dato.. Jeg er desværre kommet i den uheldige situation, at jeg har lagt mig syg igen med halsbetændelse.. Så jeg venter på og skal ind og opereres i halsen.... Så jeg tør ikke sige hornår jeg kan, da jg ikke kender en dato for operationen endnu, og ved jeg derefter skal holde mig i ro et stykke tid!

Anmeld

25. februar 2009

SaNiNa

kan ingen torsdage fra 10-12 da jeg er til fødselsforberedelse der og d. 6, 18,19 og 20 kan jeg heller ikke...

håber bare vi kan finde et sted hvor man kan side stille og ikke skal lave ret meget andet end at snakke... kan jo næsten ikke gå pga smerter

Anmeld

25. februar 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

kan ingen torsdage fra 10-12 da jeg er til fødselsforberedelse der og d. 6, 18,19 og 20 kan jeg heller ikke...

håber bare vi kan finde et sted hvor man kan side stille og ikke skal lave ret meget andet end at snakke... kan jo næsten ikke gå pga smerter

Det er da træls med alle de smerter... Har du fået været ved lægen med dem eller?

Anmeld

25. februar 2009

SaNiNa

KarinaIda skriver:

Det er da træls med alle de smerter... Har du fået været ved lægen med dem eller?

ja og der er sendt henvendelse afsted men de alflyst jo så har måtte ringe og brokke mig efter 14 dag hvor jeg ikke hvade hørt fra dem og så kunne de jo ikke finde mig i deres gode system.... iiir

men har nu endelig fået en tid d. 6

men de kan jo nok ikke gøre så meget når det er bækkenløsning.

Anmeld

26. februar 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

ja og der er sendt henvendelse afsted men de alflyst jo så har måtte ringe og brokke mig efter 14 dag hvor jeg ikke hvade hørt fra dem og så kunne de jo ikke finde mig i deres gode system.... iiir

men har nu endelig fået en tid d. 6

men de kan jo nok ikke gøre så meget når det er bækkenløsning.

Ej hvor træls.. Men de systemer er sgu ikke altid til og regne med, mega irriterende!!

Nej de kan nok ikke gøre så meget når det er bækkenløsning.. Men krydser alt det der kan krydses for dig!!

Anmeld

26. februar 2009

SaNiNa

KarinaIda skriver:

Ej hvor træls.. Men de systemer er sgu ikke altid til og regne med, mega irriterende!!

Nej de kan nok ikke gøre så meget når det er bækkenløsning.. Men krydser alt det der kan krydses for dig!!

Tak. hvor er du sød....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.