Hjælp...Hvordan forstår i beskeden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Maemi

LunaLykke skriver:

Jeg forstår det sådan at du ikke vil have noget med dem at gøre mere, når det skal være på den måde. Og at han har haft et valg mellem dig og hende, men har valgt hende.

Sådan vil jeg også tolke den besked  

Til TS: Jeg håber for dig at de ikke møder op til brylluppet, du er tydeligvis tjent bedre uden dem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

CKH skriver:

Ååh hvor jeg bare føler med dig.! Min fars kone lyder MEGET ligesom dins, og jeg kan også mærke at der bare skal en lille bitte ting til, og så gider jeg bare ikke mere. Syntes jeg efterhånden har fundet mig i nok. Er bare så ked af det, for vil jo helst heller ikke miste min far, men når det tærer så meget på en som det gør, så er det virkelig svært at gøre andet. Forstår bare slet ikke hvordan fædre kan vælge deres børn fra på den måde Min far har allerede valgt min søster fra, og har virkelig prøvet og forklare ham at det sagtens kunne undgås, men det er som om han bare er ligeglad

Føler med dig.!

Tak, har været længe undervejs, det her var bare dråben.synd nogle fædre skal være sådan, specielt når de er så blinde for hvad der sker og Hvor meget de sårer med deres egocentriske adfærd

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Sådan vil jeg også tolke den besked  

Til TS: Jeg håber for dig at de ikke møder op til brylluppet, du er tydeligvis tjent bedre uden dem! 

Tak, håber også de bliver væk, og jeg slipper for dem og specielt på sådan en stor dag. Synes bestemt også jeg er bedre tjent uden, og de har fået mange chancer, men er grænser for hvad man vil finde sig i

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Har længe haft store problemer med min far og hans dame. Har ikke haft modet til at sige endeligt fra, og han mener ikke der er noget problem.
Ringede i dag ang telefonsamtale i går. Samtalen gik således, jeg fortalte jeg var sur over samtalen, da jeg ikke ville finde mig i stedmors måde at tale til mig på, hun er generelt negativ, dømmende, grov og sætter spørgsmål ved alt jeg gør. Hun kommenterede i baggrunden, Min far bad om eksempel, hvilket Han fik. De har sidst kontaktet mig, for 1 mdr siden, og blev fornærmede over jeg har travlt de næste 14 dage, og hun sagde dømmende i baggrunden hvad jeg dog kunne have så travlt med. Min far mente jeg skulle slappe af for hun stillede jo bare du spørgsmål, men er jo måden det bliver gjort og sagt på. Han blev så sur han smed røret på. Jeg ringede igen, men han tog den, for at smide røret på igen med det samme.
Det var bare dråben, på mange år hvor jeg skulle finde mig i alt, og stå på pinde for dem.

Skrev denne besked tilbage:
HVIS DET SKAL VÆRE PÅ DEN MÅDE, VIL JEG IKKE VÆRE MED MERE. DU HAR SELV VALGT
Hvad forstår i, er lidt i tvivl om han vil forstå budskabet, fik jo ikke lige ordentligt over hvad jeg ville skrive, da jeg var så vred.

jeg ville tage den som at du valgte ham fra..

Anmeld

22. november 2011

Maemi

Anonym skriver:

Tak, håber også de bliver væk, og jeg slipper for dem og specielt på sådan en stor dag. Synes bestemt også jeg er bedre tjent uden, og de har fået mange chancer, men er grænser for hvad man vil finde sig i

Lige præcis fordi det er en stor dag! Nok en af de største i dit liv, en dag som ikke kan tages om, eller laves til en  'vi forsøger lige igen' dag... Den skal være en helt perfekt dag - din og din kærestes helt perfekte dag! Det håber jeg din far og hans nye kone respektere! 
Og ja, forhåbenlig forstår han beskeden!!

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Tusindtåtautrtro

Lige præcis fordi det er en stor dag! Nok en af de største i dit liv, en dag som ikke kan tages om, eller laves til en  'vi forsøger lige igen' dag... Den skal være en helt perfekt dag - din og din kærestes helt perfekte dag! Det håber jeg din far og hans nye kone respektere! 
Og ja, forhåbenlig forstår han beskeden!!

Tusind tak, tror jeg måske for en sikkerheds skyld, skriver et lille brev og forklarer om et par dage når det hele er dæmpet lidt, så han ikke bliver i tvivl, hvor jeg samtidig trækker vores bryllupsinvitation tilbage

Jeg er så i tvivl om jeg skal nævne invitationerne til hendes børn, eller bare forvente de ikke ringer og takker Ja

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

TÅb

jeg ville tage den som at du valgte ham fra..

Tak for svar

Anmeld

22. november 2011

LilleLene

eeeej det er PRÆCIS ligesom min papmor  

stakkels dig, føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.