Hjælp...Hvordan forstår i beskeden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2011

Anonym trådstarter

Har længe haft store problemer med min far og hans dame. Har ikke haft modet til at sige endeligt fra, og han mener ikke der er noget problem.
Ringede i dag ang telefonsamtale i går. Samtalen gik således, jeg fortalte jeg var sur over samtalen, da jeg ikke ville finde mig i stedmors måde at tale til mig på, hun er generelt negativ, dømmende, grov og sætter spørgsmål ved alt jeg gør. Hun kommenterede i baggrunden, Min far bad om eksempel, hvilket Han fik. De har sidst kontaktet mig, for 1 mdr siden, og blev fornærmede over jeg har travlt de næste 14 dage, og hun sagde dømmende i baggrunden hvad jeg dog kunne have så travlt med. Min far mente jeg skulle slappe af for hun stillede jo bare du spørgsmål, men er jo måden det bliver gjort og sagt på. Han blev så sur han smed røret på. Jeg ringede igen, men han tog den, for at smide røret på igen med det samme.
Det var bare dråben, på mange år hvor jeg skulle finde mig i alt, og stå på pinde for dem.

Skrev denne besked tilbage:
HVIS DET SKAL VÆRE PÅ DEN MÅDE, VIL JEG IKKE VÆRE MED MERE. DU HAR SELV VALGT
Hvad forstår i, er lidt i tvivl om han vil forstå budskabet, fik jo ikke lige ordentligt over hvad jeg ville skrive, da jeg var så vred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Har længe haft store problemer med min far og hans dame. Har ikke haft modet til at sige endeligt fra, og han mener ikke der er noget problem.
Ringede i dag ang telefonsamtale i går. Samtalen gik således, jeg fortalte jeg var sur over samtalen, da jeg ikke ville finde mig i stedmors måde at tale til mig på, hun er generelt negativ, dømmende, grov og sætter spørgsmål ved alt jeg gør. Hun kommenterede i baggrunden, Min far bad om eksempel, hvilket Han fik. De har sidst kontaktet mig, for 1 mdr siden, og blev fornærmede over jeg har travlt de næste 14 dage, og hun sagde dømmende i baggrunden hvad jeg dog kunne have så travlt med. Min far mente jeg skulle slappe af for hun stillede jo bare du spørgsmål, men er jo måden det bliver gjort og sagt på. Han blev så sur han smed røret på. Jeg ringede igen, men han tog den, for at smide røret på igen med det samme.
Det var bare dråben, på mange år hvor jeg skulle finde mig i alt, og stå på pinde for dem.

Skrev denne besked tilbage:
HVIS DET SKAL VÆRE PÅ DEN MÅDE, VIL JEG IKKE VÆRE MED MERE. DU HAR SELV VALGT
Hvad forstår i, er lidt i tvivl om han vil forstå budskabet, fik jo ikke lige ordentligt over hvad jeg ville skrive, da jeg var så vred.

At du har brudt med ham? 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

At du har brudt med ham? 

Sådan forstår jeg den også selv. Var bare i tvivl om den kunne misforståes ;-)

Anmeld

22. november 2011

morethanperfect

-Sigrid- skriver:

At du har brudt med ham? 

Det ville jeg også tro

Anmeld

22. november 2011

lycly

Jeg forstår det sådan at du ikke vil have noget med dem at gøre mere, når det skal være på den måde. Og at han har haft et valg mellem dig og hende, men har valgt hende.

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

Altså han ved jo selv hvad der er sket og blevet sagt, og han kender dig som person, så jeg tror ikke han vil misforstå den, selvom den godt kan blive misforstået

Mvh. Amalie.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg forstår det sådan at du ikke vil have noget med dem at gøre mere, når det skal være på den måde. Og at han har haft et valg mellem dig og hende, men har valgt hende.

Tak, håber han har forstået den. Var bare i tvivl. Ville være sikker da jeg ikke er interesseret i de pludselig dukker op til vores bryllup om nogle måneder ;-)

Anmeld

22. november 2011

CKH

Ååh hvor jeg bare føler med dig.! Min fars kone lyder MEGET ligesom dins, og jeg kan også mærke at der bare skal en lille bitte ting til, og så gider jeg bare ikke mere. Syntes jeg efterhånden har fundet mig i nok. Er bare så ked af det, for vil jo helst heller ikke miste min far, men når det tærer så meget på en som det gør, så er det virkelig svært at gøre andet. Forstår bare slet ikke hvordan fædre kan vælge deres børn fra på den måde Min far har allerede valgt min søster fra, og har virkelig prøvet og forklare ham at det sagtens kunne undgås, men det er som om han bare er ligeglad

Føler med dig.!

Anmeld

22. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Sådan forstår jeg den også selv. Var bare i tvivl om den kunne misforståes ;-)

Okay troede du var i tvivl om hvad du havde skrevet

Tror ikke han er i tvivl 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Tak, håber han har forstået den. Var bare i tvivl. Ville være sikker da jeg ikke er interesseret i de pludselig dukker op til vores bryllup om nogle måneder ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.