Har længe haft store problemer med min far og hans dame. Har ikke haft modet til at sige endeligt fra, og han mener ikke der er noget problem.
Ringede i dag ang telefonsamtale i går. Samtalen gik således, jeg fortalte jeg var sur over samtalen, da jeg ikke ville finde mig i stedmors måde at tale til mig på, hun er generelt negativ, dømmende, grov og sætter spørgsmål ved alt jeg gør. Hun kommenterede i baggrunden, Min far bad om eksempel, hvilket Han fik. De har sidst kontaktet mig, for 1 mdr siden, og blev fornærmede over jeg har travlt de næste 14 dage, og hun sagde dømmende i baggrunden hvad jeg dog kunne have så travlt med. Min far mente jeg skulle slappe af for hun stillede jo bare du spørgsmål, men er jo måden det bliver gjort og sagt på. Han blev så sur han smed røret på. Jeg ringede igen, men han tog den, for at smide røret på igen med det samme.
Det var bare dråben, på mange år hvor jeg skulle finde mig i alt, og stå på pinde for dem.
Skrev denne besked tilbage:
HVIS DET SKAL VÆRE PÅ DEN MÅDE, VIL JEG IKKE VÆRE MED MERE. DU HAR SELV VALGT
Hvad forstår i, er lidt i tvivl om han vil forstå budskabet, fik jo ikke lige ordentligt over hvad jeg ville skrive, da jeg var så vred.
Anmeld