Så mærkede far lillepigen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Giraffen

Katte87 skriver:

Hvor dejligt Og lidt pudsigt, da jeg selv var præcis 21+5 da min kæreste mærkede liv første gang  

ej hvor skægt jeg synes også det er vildt hvor hurtigt hun bliver stærkere og kan bumpe hårdere, det er bare så skønt 

Og sikke en dejlig lille dreng I fik ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Giraffen skriver:

ej hvor skægt jeg synes også det er vildt hvor hurtigt hun bliver stærkere og kan bumpe hårdere, det er bare så skønt 

Og sikke en dejlig lille dreng I fik ud af det

Ja, det er helt helt fantastisk!   Åh, hvor jeg savner det hehe.

Bare vent til du er højgravid - så bliver man godt nok overrasket over de mavepustere man kan få! 

Tusind tak skal du have! 

Anmeld

23. november 2011

wmillapigenw

Giraffen skriver:

jaa det er det bare

og sikke vi da næsten følges ad med graviditet  

jepper

& hehe ja, kan se du er 22 uger henne og jeg er 21 uger henne!

Anmeld

23. november 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

Igår aftes da vi lå i sengen så blev hun super aktiv - som hun ofte er om aftenen 

og så sagde jeg ingenting men tog ligesåstille Henriks hånd og førte ned på min mave - han lå og så tv så han tænkte ikke videre over det.

PLUDELIGT så sagde det bare bump inde i maven og han kiggede på mig - og han ku mærke det  Helt fantastisk følelse! han har været lidt øv over at han ikke kunne mærke det når jeg kunne, men igår var der ingen tvivl overhovedet 

Sikke stærkt hun bliver så hurtigt - iiih smelter helt ved tanken

Dejlig dag til jer skønne damer 

Oh hvor dejligt!! det er en helt fantastisk oplevelse at kunne dele med sin mand, især første gang at han sådan rigtig mærker det, iih! 

Anmeld

24. november 2011

friis1988

Nej hvor dejligt ...

Min kæreste mærkede også noget for første gang her da Jeg var 21+1... Virkelig skønt, da han også har gået og misundt mig hehe...

Stort tillykke til den heldige far ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.