Så mærkede far lillepigen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Giraffen

Igår aftes da vi lå i sengen så blev hun super aktiv - som hun ofte er om aftenen 

og så sagde jeg ingenting men tog ligesåstille Henriks hånd og førte ned på min mave - han lå og så tv så han tænkte ikke videre over det.

PLUDELIGT så sagde det bare bump inde i maven og han kiggede på mig - og han ku mærke det  Helt fantastisk følelse! han har været lidt øv over at han ikke kunne mærke det når jeg kunne, men igår var der ingen tvivl overhovedet 

Sikke stærkt hun bliver så hurtigt - iiih smelter helt ved tanken

Dejlig dag til jer skønne damer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Munder

Giraffen skriver:

Igår aftes da vi lå i sengen så blev hun super aktiv - som hun ofte er om aftenen 

og så sagde jeg ingenting men tog ligesåstille Henriks hånd og førte ned på min mave - han lå og så tv så han tænkte ikke videre over det.

PLUDELIGT så sagde det bare bump inde i maven og han kiggede på mig - og han ku mærke det  Helt fantastisk følelse! han har været lidt øv over at han ikke kunne mærke det når jeg kunne, men igår var der ingen tvivl overhovedet 

Skønt

Det er så fantastisk for faren, når bebs bliver sådan helt virkelig

Anmeld

22. november 2011

lycly

Åh tillykke til farmand -det er en fantastisk følelse for dem ENDELIG at kunne mærke den lille

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

Munder skriver:

Skønt

Det er så fantastisk for faren, når bebs bliver sådan helt virkelig

Ja det er det bare og så især når vi virkelig har været goe til at han havde hånden på maven mens jeg ku mærke det, men så var hun ikke helt stærk nok til at han også ku - men nu er hun jo bad ass ninja pige så det er bare skønt 

Anmeld

22. november 2011

wmillapigenw

skønt for jer! det er da herligt for ham endelig at kunne mærke jeres  barn

Anmeld

22. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor dejligt  Glemmer heller aldrig kærestens ansigt da han for første gang mærkede prinsessen i maven

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

wmillapigenw skriver:

skønt for jer! det er da herligt for ham endelig at kunne mærke jeres  barn

jaa det er det bare

og sikke vi da næsten følges ad med graviditet  

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor dejligt  Glemmer heller aldrig kærestens ansigt da han for første gang mærkede prinsessen i maven

hehe nej det må altså være lidt rart at kunne vøre nogenlunde med selvom man bare er parkeret på sidelinjen

Anmeld

22. november 2011

Annette1985

Neej hvor er det fantastisk altså Vi har kun lige fundet ud af at jeg er gravid. Jeg glæder mig rigtig meget til at man kan mærke livet i maven og til at faren kan <3<3<3

KH Annette

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Giraffen skriver:

Hvor dejligt Og lidt pudsigt, da jeg selv var præcis 21+5 da min kæreste mærkede liv første gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.