hyppig tisseri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

viben

sandramor skriver:

Hej piger...

Har lige et spørgsmål.. Jeg har allerede haft blærebtændelse to gange i denne graviditet.. Jeg har lige afsluttet min sidste kur men jeg sys stadig jeg render og tisser hele tiden... Ca hver 3 kvarte... Det svier ikke når jeg tisser men gjorde det heller ikke da jeg havde betændelse... Sys det er mærkeligt... Kan det være medicinen ikke har hjulpet? For jeg mindes ikke lige at man skal tisse sådan i 2trimester? Jeg har også sådan en mærkelig fornemmelse i maven.. Det stikker og trykker ... Men det kan jo også være det hele der giver sig? Hun vokser jo net nu og min mave vokser i gigant fart sys jeg...

Bare det ikke er underlivs betændelse eller sådan noget... Skal ringe og få svar på om der stadig er bakterier i min urin... Sys i jeg skal be ha ham om at tjekke mig for underlivs betændelse? Har aldrig haft det så aner ikke hvordan det føles....

Aarh undskyld det blev lidt forvirrende... Er vidst bare selv lidt forvirret.... Heldigvis mærker jeg meget til lillepigens puf som indimellem er spark så hun har det vidst fint derinde :-)

Jeg har det på samme måde som dig, og er netop begyndt på tranebærsaft.. Lægen siger at hun kan se ændringer men ikke nogen nye bakterier hvis det giver mening... Jeg er ikke selv helt med... Men skal i hvert fald også tisse i hvert fald en gang i timen og op 1-2 gange om natten... Har faktisk taget mig selv i at tisse og om aftenen imens jeg børster tænder og så tisse igen når jeg er færdig med at børste tænder (og stadig sidder på toilettet)... Så kan være at vi bare skal sætte 10 min. af til hvert toiletbesøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Carslund

Jeg tisser ekstremt meget også. jeg føler mig helt hudløs nedtil efter at jeg har tørret mig så meget. må ud og købe lambi i morgen

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Det gjorde jeg også da jeg var gravid og jeg var afsted ved lægen tit under min første graviditet og der var intet... Ikk før et par uger før termin.... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Moms skriver:

Personligt tissede jeg ikke ret meget i 2. trimester - heller ikke i 3. faktisk - er i uge 38 nu.

Men det er vist meget forskelligt.

Moms

Det er da ikke særlig sødt af dig at sige det , når jeg konstant skal tisse

Anmeld

23. november 2011

Moms

PT skriver:

Det er da ikke særlig sødt af dig at sige det , når jeg konstant skal tisse

Aj, det kan jeg godt se nu, men sorry - det er også lidt fordi det har undret mig, at jeg ikke skal, når nu så mange andre skriver, at de skal op og tisse flere gange om natten og sådan ellers.

Jeg tænker jo på, om jeg får for lidt at drikke.....

Hvis det kan trøste dig, skulle jeg tisse hele tiden lige i starten af graviditeten

Moms

Anmeld

23. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Moms skriver:

Aj, det kan jeg godt se nu, men sorry - det er også lidt fordi det har undret mig, at jeg ikke skal, når nu så mange andre skriver, at de skal op og tisse flere gange om natten og sådan ellers.

Jeg tænker jo på, om jeg får for lidt at drikke.....

Hvis det kan trøste dig, skulle jeg tisse hele tiden lige i starten af graviditeten

Moms

Det trøster mig mig lidt

Anmeld

23. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dobbel

Anmeld

23. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Men det kunne godt ske, du skulle kigge på, om du får væske nok. Selv drikker jeg ca 5 liter vand om dagen mindst

Anmeld

23. november 2011

Moms

PT skriver:

Men det kunne godt ske, du skulle kigge på, om du får væske nok. Selv drikker jeg ca 5 liter vand om dagen mindst

Hold da op - 5 liter - nej jeg kommer slet ikke i nærheden af den mængde.

Måske 2 L. Mere tror jeg virkelig ikke. Jeg vejer normalt 62 og nu ca 72 kg.

Så kan jeg bedre forstå, du skal tisse hele tiden

Moms

Anmeld

23. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Moms skriver:

Hold da op - 5 liter - nej jeg kommer slet ikke i nærheden af den mængde.

Måske 2 L. Mere tror jeg virkelig ikke. Jeg vejer normalt 62 og nu ca 72 kg.

Så kan jeg bedre forstå, du skal tisse hele tiden

Moms

Ja, der er meget, der skal ud igen. . Til gengæld drikker jeg sjældent andet end vand i løbet af dagen. (kun min ene kop kaffe pr dag).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.