sandramor skriver:
Hej piger...
Har lige et spørgsmål.. Jeg har allerede haft blærebtændelse to gange i denne graviditet.. Jeg har lige afsluttet min sidste kur men jeg sys stadig jeg render og tisser hele tiden... Ca hver 3 kvarte... Det svier ikke når jeg tisser men gjorde det heller ikke da jeg havde betændelse... Sys det er mærkeligt... Kan det være medicinen ikke har hjulpet? For jeg mindes ikke lige at man skal tisse sådan i 2trimester? Jeg har også sådan en mærkelig fornemmelse i maven.. Det stikker og trykker ... Men det kan jo også være det hele der giver sig? Hun vokser jo net nu og min mave vokser i gigant fart sys jeg...
Bare det ikke er underlivs betændelse eller sådan noget... Skal ringe og få svar på om der stadig er bakterier i min urin... Sys i jeg skal be ha ham om at tjekke mig for underlivs betændelse? Har aldrig haft det så aner ikke hvordan det føles....
Aarh undskyld det blev lidt forvirrende... Er vidst bare selv lidt forvirret.... Heldigvis mærker jeg meget til lillepigens puf som indimellem er spark så hun har det vidst fint derinde :-)
Blev du tjekket efter du var færdig med behandlingen?
Nogle kvinder får bare mere eller mindre kronisk blærebetændelse, når de er gravide.
Så afsted til lægen igen, det kan være du skal have en skrappere kur.
Har du prøvet med tranebærsaft/udtræk/piller, som tilskud??
Det virker ofte rigtigt godt til forebyggelse mod blærebetændelse.
Og så er det utroligt vigtigt at du drikker rigeligt..meget gerne kamillete hver dag.
Det skyller også nyrer og blære igennem og virker betændelses bekæmpende.

Kærligst
Sussie
Anmeld